site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rossmann przyjaznym miejscem do pracy
16.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rossmann przyjaznym miejscem do pracy

rossmann

Promowanie idei work-life balance, dbanie o relacje z pracownikami, szkolenia, a także działania ekologiczne i prozdrowotne – zdaniem ekspertów z portalu MarkaPracodawcy.pl to największe atuty Rossmanna jako pracodawcy. Firma zdobyła nagrodę specjalną „Friendly Workplace 2020” w konkursie zorganizowanym przez ten portal.

Konkursowe jury, złożone z przedstawicieli redakcji, doceniło Rossmanna za promowanie idei work-life balance. Jednym z benefitów dla pracowników firmy jest największy w Polsce program rozwoju pasji – „Pozytywnie Zakręceni”. W jego ramach rocznie organizujemy ponad 160 wydarzeń. Pracownicy mogą jeździć na nartach, profesjonalnie nurkować czy uprawiać windsurfing.

Rossmann ma też bogatą ofertę socjalną. Nasi pracownicy korzystają m.in. z kolonii dla dzieci, zorganizowanych ok. 50 wycieczek do najciekawszych miejsc w Polsce i zagranicą, dofinasowania wydarzeń kulturalnych i sportowych, otrzymują becikowe i wyprawki szkolne dla dzieci oraz pomoc finansową na święta. Stale myślimy o rozwoju naszych pracowników. W ubiegłym roku w szkoleniach wewnętrznych i e-learningowych wzięło udział 14,5 tys. osób.

Rossmann znany jest również ze swoich inicjatyw na rzecz ekologii i promocji zdrowia. W 2019 r. firma przygotowała akcję „Dbam o zdrowie”. Jej najważniejszym punktem było Mobilne Miasteczko Zdrowia Rossmanna, a pracownicy skorzystali z licznych warsztatów, wykładów i mogli wykonać badania. Ponadto zorganizowaliśmy weekendy zdrowia dla pracowników, połączone z zajęciami z jogi, masażami, strefą fitness i szkoleniami z zakresu pierwszej pomocy EFR. Szkolenia ukończyło 1,5 tys. pracowników. Taki wynik dał 1. miejsce w Polsce i 3. w Europie pod względem liczby przeszkolonych osób wśród firm niezwiązanych z opieką medyczną.

Firma realizuje przyjętą politykę środowiskową. We wszystkich drogeriach zainstalowano nowoczesne filtry do wody i wymieniono papier na przyjazny środowisku. W oczach jury uznanie wzbudziła akcja „Pomagamy jak umiemy”. W 2020 r. rozpoczęła się jej czwarta edycja. Przypomnijmy, że podczas zeszłorocznej odsłony, Rossmann wsparł 250 organizacji charytatywnych produktami o wartości 5 mln zł.

CSR Rossmann

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAkcja Radia ZET „Na pierwszej linii”
Mattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow