site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
5.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rossmann wyróżniony za działania CSR

lca_2019_1

Rossmann otrzymał nagrodę „#firma odpowiedzialna społecznie” za program „Pomagamy jak umiemy” w konkursie Love Cosmetics Awards 2019.

„Pomagamy jak umiemy” to największa akcja społeczna w branży kosmetycznej. W ciągu ostatnich dwóch lat Rossmann przekazał pomoc o łącznej wartości 8,5 mln zł. W tym roku zwiększył tę pulę o kolejnych 5 mln zł. Tegoroczna, trzecia edycja jest największą pod kątem liczby zgłoszonych organizacji – jest ich aż 250. Do każdej z nich z końcem roku zostaną zawiezione towary, które same wybiorą z asortymentu sklepu.

W tym roku odbyła się pierwsza edycja konkursu Love Cosmetics Awards, który stawia na promocję polskich marek, a także na jakość, wiarygodność i niezależność. Hasło tegorocznej edycji to #marka #emocje #jakość. W pierwszej części gali wyróżniono kosmetyki w ponad 40-stu kategoriach. W drugiej przyznano nagrody korporacyjne – w niej doceniony został Rossmann.

Produkty oceniało 8-osobowe jury, a wśród nich, m.in.: specjaliści z zakresu dermatologii i nauk medycznych, eksperci w zakresie marki i komunikacji, a także dziennikarki. Finałowa gala odbyła się 23 maja 2019 r. w Szarotka Fort Mokotów w Warszawie.

CSR Rossmann
Poprzedni wpisPolskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z Schulz brand friendly
Szukasz szkolenia online? Zajrzyj na Facebooka!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow