site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
9.10.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Różowy Październik&Wąsopad – zdobywaj wiedzę i pomagaj

Różowy Październik & Wasopad (2)

3 października ruszył Różowy Październik&Wąsopad – wydarzenie charytatywne, organizowane przez agencję More Bananas, z którego dochód zostanie przekazany na Fundację OknoCafe – Razem Lepiej. W jego ramach można wziąć udział m.in. w cyklu webinarów marketingowych.

– Już od kilku lat w październiku organizujemy charytatywny cykl webinarów marketingowych online. Dlaczego? Październik jest miesiącem świadomości raka piersi oraz szyjki macicy, listopad z kolei to miesiąc świadomości raka prostaty, dlatego właśnie wtedy przypominamy,  jak ważna jest profilaktyka. Łączymy dbanie o zdrowie z edukacją marketingową – mówi Ania Ledwoń-Blacha, Creative Owner w More Bananas.

Webinary z zakresu m.in. customer care, social mediów, content marketingu, pozycjonowania marki, AI prowadzą pracownicy agencji More Bananas i zaproszeni goście. Podczas webinarów można zaktualizować wiedzę z digital marketingu oraz otrzymać sprawdzone i praktyczne wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy marketera. Szczegółowy harmonogram wydarzenia znajduje się na blogu More Bananas.

Prelekcje odbywają się na zamkniętej grupie na Facebooku. Udział w  wydarzeniu kosztuje 49 złotych, a cały zysk zostanie przekazany na wsparcie Fundacji OknoCafe – Razem Lepiej, która powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej. Jej celem jest działalność w zakresie promocji zdrowia, w tym profilaktyki chorób nowotworowych oraz zapewnienia wsparcia osobom chorym na raka. Na koncie fundacji są liczne kampanie edukacyjne m.in. BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa, ProstaTaHistoria, ThinkPink.

akcja charytatywna marketing Różowy Październik Wąsopad webinar
Poprzedni wpisFake newsy sztucznej inteligencji trudne do rozpoznania – wyglądają wiarygodniej od wiadomości tworzonych przez ludzi
Wiarygodna marka odporna na kryzys – Kongres Profesjonalistów Public Relations

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow