3 października ruszył Różowy Październik&Wąsopad – wydarzenie charytatywne, organizowane przez agencję More Bananas, z którego dochód zostanie przekazany na Fundację OknoCafe – Razem Lepiej. W jego ramach można wziąć udział m.in. w cyklu webinarów marketingowych.
– Już od kilku lat w październiku organizujemy charytatywny cykl webinarów marketingowych online. Dlaczego? Październik jest miesiącem świadomości raka piersi oraz szyjki macicy, listopad z kolei to miesiąc świadomości raka prostaty, dlatego właśnie wtedy przypominamy, jak ważna jest profilaktyka. Łączymy dbanie o zdrowie z edukacją marketingową – mówi Ania Ledwoń-Blacha, Creative Owner w More Bananas.
Webinary z zakresu m.in. customer care, social mediów, content marketingu, pozycjonowania marki, AI prowadzą pracownicy agencji More Bananas i zaproszeni goście. Podczas webinarów można zaktualizować wiedzę z digital marketingu oraz otrzymać sprawdzone i praktyczne wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy marketera. Szczegółowy harmonogram wydarzenia znajduje się na blogu More Bananas.
Prelekcje odbywają się na zamkniętej grupie na Facebooku. Udział w wydarzeniu kosztuje 49 złotych, a cały zysk zostanie przekazany na wsparcie Fundacji OknoCafe – Razem Lepiej, która powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej. Jej celem jest działalność w zakresie promocji zdrowia, w tym profilaktyki chorób nowotworowych oraz zapewnienia wsparcia osobom chorym na raka. Na koncie fundacji są liczne kampanie edukacyjne m.in. BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa, ProstaTaHistoria, ThinkPink.
Komentarze: brak