site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Rozpoczyna się walka z niechcianych treściami. Instagram wprowadza nowe narzędzia dla użytkowników
22.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Rozpoczyna się walka z niechcianych treściami. Instagram wprowadza nowe narzędzia dla użytkowników

OSXKS90

Szef Instagramu, Adam Mosseri powiedział, że obowiązkiem jego zespołu jest stworzenie bezpiecznego środowiska i walka ze szkodliwymi zjawiskami, dlatego do platformy wprowadzono narzędzia, pomagające ograniczyć aktywność hejterów.

Po pierwsze – pomyśl, nim cokolwiek opublikujesz 

Jedna z nowych funkcji ma na celu „wyśledzenie” obraźliwych komentarzy pod zdjęciami i filmami za pomocą sztucznej inteligencji (AI), którą Instagram wykorzystuje od lat. Użytkownicy zostaną powiadomieni przed opublikowaniem posta o jego niezgodności z regulaminem. Ta interwencja daje im możliwość wycofania obraźliwego komentarza. 

AI stosuje także filtry słów kluczowych, które wykrywają określone wyrazy kojarzące się z cyberprzemocą. Dodatkową funkcją jest również blokowanie całej grupy ludzi, a nie tylko pojedynczych użytkowników.

źródło: www.reviewcentralme.com
Po drugie – Restrict

Wkrótce Instagram zacznie testować tzw. Restrict, czyli nowy sposób ochrony społeczności przed niepożądanymi interakcjami. Dzięki niej sami użytkownicy mogą przeciwdziałać cyberprzemocy na platformie.

źródło: www.socialsamosa.com

Obraźliwe komentarze będą widoczne tylko dla autora i adresata wypowiedzi. Jeżeli mają być dostępne także dla innych, wystarczy je zatwierdzić, aby stały się publiczne. Jedną z zalet funkcji Restrict jest możliwość zablokowania użytkownika, który dzięki takiemu działaniu, nie będzie widział już aktywności osoby, którą obrażał. 

Uzasadnieniem wprowadzenia tych funkcji jest fakt, że młodzi ludzie niechętnie blokują agresywnych użytkowników i nie zgłaszają powtarzającego się nękania. Powodem najczęściej jest strach lub styczność z podobnymi zachowaniami w realnym życiu.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by Freepik

hejt Instagram narzędzia nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAflofarm we współpracy z Fundacją Rak’n’Roll – ExtraBiotin dla programu „Daj Włos!”
„Kradzież to prawdziwa sztuka” – nowa rzeźba na krakowskim rynku okazała się reklamą Netflixa

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow