site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Rozszerzona rzeczywistość i niesztampowi artyści, czyli nowy sposób promocji Adidasa
29.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Rozszerzona rzeczywistość i niesztampowi artyści, czyli nowy sposób promocji Adidasa

camilla-carvalho-460645-unsplash

Adidas ruszył z kampanią pod hasłem “Nigdy nie jest za późno”, która promuje nowy model butów – Nite Jogger. Marka wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami takich artystów, jak Augustynka, Nawer i Oesu, w ten sposób powstała aplikacja CreatorsByNite.

Postaw na influencera

Pierwszym krokiem było przygotowanie konkursu, o którym informowali w mediach społecznościowych wybrani graficy oraz influencerzy ściśle powiązani z marką. Byli to m.in. @dziarmadziarma, @porcjafrytek, @romekgelard i @teamhypetalk.

źródło: www.k-mag.pl

Podczas kampanii zaproszono do współpracy trzech artystów: Anię Augustynowicz (@augustynkaa), Łukasza Habierę (@n_nawer) oraz Oskara Podolskiego (@oesuone). Każdy z nich reprezentuje nie tylko inny styl, ale też posługuje się charakterystyczną techniką, co miało dodać powiew świeżości prezentowanym pracom.

Jednak cała trójka stanęła przed nie lada wyzwaniem – zmierzyli się z innowacyjnym narzędziem Google Tilt Brush, aplikacją VR do tworzenia modeli w 3D oraz z wirtualną rzeczywistością.

Namaluj mnie w 3D

Aplikacja Google Tilt Brush pozwala na zastosowanie standardowych technik malarskich i graficznych w przestrzeni 3D. Artyści mają tu do wyboru szeroką gamę struktur, tekstur i kolorów. Istnieje również możliwość tworzenia prostych animacji.

źródło: www.k-mag.pl

Graficy wyposażeni zostali w gogle HTC Vive i dwa kontrolery, za pomocą których powstały trzy interpretacje hasła “Nie jest za późno”:

  • kolaż z wykorzystaniem zdjęć ambasadorów marki Adidas – Maffashion i Żabsona,
  • model buta 3D w streetartowym stylu,
  • typograficzny kubik z nowym modelem buta.

Zmagania artystów można obejrzeć na poniższym filmiku.

Wirtualna galeria na wyciągnięcie ręki

Po raz pierwszy prace artystów zostały zaprezentowane w wirtualnej galerii sztuki podczas kwietniowego eventu newonce by Nite, połączonego z otwarciem newonce.bar.

Specjalna aplikacja CreatorsByNite pozwala na dostęp do grafik z dowolnego miejsca. Wystarczy pobrać ją na wybrane urządzenie i cieszyć oko niezwykłymi dziełami, które ukazują się w trójwymiarowej przestrzeni.

 

Autor tekstu: Paulina Grabara

Adidas kampania kampania promocyjna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCut The Mustard i BRAVE po raz trzeci realizacją projekt H&M Music
Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Shoper z nową identyfikacją wizualną!

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash
    Pay for attention – optymalizacja kampanii reklamowej na podstawie uwagi użytkowników

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow