site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > RTB House wprowadza nowe dynamiczne kreacje Snippet Ads™
2.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

RTB House wprowadza nowe dynamiczne kreacje Snippet Ads™

person-using-macbook-374720

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, rozszerzyła swoją ofertę. Teraz jeszcze bogatsza gama rozwiązań marketingowych na wielu globalnych rynkach, które obsługuje, funkcjonuje na rzecz klientów, takich jak Adidas, Sephora, Trivago czy O2.

Firma, znana z autorskiego mechanizmu zakupu reklam, w 100 proc. opartego o technologię deep learning, uruchomiła nowy produkt – dynamiczne kreacje banerowe Snippet Ads™. Zostały one opracowane przez zespoły AI Marketing Lab i Creatives Lab, które w RTB House odpowiadają za rozszerzanie gamy produktów o nowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (AI). Kreacje Snippet Ads™ powstały z myślą o zwiększeniu efektywności kampanii mających na celu przyciągnięcie nowego ruchu na stronę.

Zgodnie z raportem eMarketer, w 2019 r. kampanie online stanowią aż połowę wszystkich wydatków na reklamę w mediach. Rozwiązanie Snippet Ads™, opracowane z uwzględnieniem opinii klientów biorących udział w testach beta, są odpowiedzią na wyzwania, z którymi mierzą się specjaliści ds. marketingu.

– Konsumenci mają coraz większe oczekiwania w kwestii personalizacji oferty i komunikacji. Nie chcą być wrzucani do jednego worka ze wszystkimi. Marketerzy, w tym osoby odpowiedzialne za komunikację marki, muszą więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, jeśli chcą zachęcić klientów do zaangażowania i interakcji. W odpowiedzi na potrzebę precyzyjnej komunikacji stworzyliśmy produkt na światowym poziomie, który jest w stanie znacznie bardziej zaangażować konsumentów z tak wysokimi wymaganiami w tym samym oknie czasowym. Przyszłość marketingu to skuteczna, dynamiczna i spersonalizowana reklama – mówi Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland w RTB House.

Snippet Ads™ zapewniają wiele korzyści związanych z dynamiczną optymalizacją reklam (dynamic creative optimization, DCO). Przede wszystkim umożliwiają prowadzenie spersonalizowanej komunikacji na dużą skalę. Łącząc treści reklamowe i dane, przyczyniają się do zwiększenia skuteczności i lepszego dotarcia z komunikatem do potencjalnego odbiorcy/klienta.

Dostarczane w postaci krótkiego kodu HTML kreacje są dostępne w wielu gotowych konfiguracjach dostosowanych do sektorów poszczególnych klientów. Dzięki możliwości pełnej adaptacji i skutecznym rekomendacjom, w testach A/B zapewniają nawet 3,5 raza wyższą klikalność (CTR) w porównaniu z banerami statycznymi.

źródło: materiały prasowe

Kreacje Snippet Ads™ są skuteczne również w docieraniu do nowych nabywców. Opracowane przez RTB House algorytmy deep learning sterują mechanizmem personalizacji na podstawie zachowania użytkowników w sieci albo szybkiego badania kontekstu strony (URL) oraz treści w głównej domenie lub poddomenach.

Przed oficjalnym wprowadzeniem produktu do oferty, spółka RTB House testowała tego typu reklamy dla wielu branż, m.in. motoryzacyjnej i modowej, linii lotniczych czy producentów elektroniki użytkowej oraz platform rezerwacji internetowych biur podróży (online travel agency, OTA). Klienci biorący udział w testach beta chcieli skorzystać z innych formatów kreacji niż banery generyczne, które mogą mieć niewielki wpływ na zaangażowanie i interakcję z marką.

Jednym z klientów beta była duża globalna firma motoryzacyjna. Spółka RTB House przeprowadziła testy A/B, aby porównać kreacje Snippet Ads™ z tradycyjnymi, statycznymi banerami używanymi dotychczas przez klienta. Testy odbyły się w dwóch sekcjach dwóch witryn firmy. Pierwszy test dotyczył kampanii pięciodniowej, drugi – typowej kampanii jednodniowej. Dzięki dobrze zaprojektowanej strategii reklamowej i wysokiej jakości zaproponowanych banerów użytkownicy obu witryn, którzy mieli styczność z kreacjami Snippet Ads™, byli bardziej skłonni kliknąć w konkretne oferty, co z kolei prowadziło do lepszych wyników ogólnych. Tym samym wskaźnik klikalności (Click-through Rate, CTR) dla reklam Snippet Ads był niemal 3,5-krotnie lepszy niż CTR dla tradycyjnych statycznych banerów.

Wspomniane kreacje mogą być używane przez klientów, którzy mają bezpośrednie umowy z wydawcami, reklamodawcami lub agencjami kupującymi przestrzeń reklamową poprzez platformy DSP i AdServer. Dostarczając nowe rozwiązania wyświetlania reklam, RTB House umożliwia zapewnienie najlepszych możliwych wyników kampanii.

Więcej informacji o kreacjach Snippet Ads™ można znaleźć na stronie.

marketing reklama Snippet Ads™

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKalendarze Adwentowe – pomysł na promocję produktów i usług
E-mail marketing z wykorzystaniem AI coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow