site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Ruszyła Akademia PR Managera 360°!
20.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Ruszyła Akademia PR Managera 360°!

Akademia PR Managera_BASIC_800x533

20 lutego, w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie odbywa się pierwsze szkolenie z cyklu Akademia PR Managera 360o. Tworzenie skutecznej strategii public relations, budowanie relacji z mediami, prawo i etyka w działaniach PR – to tylko część tematów, które omawiają eksperci praktycy podczas tego wydarzenia.

Akademia PR Managera 360° to cykl szkoleń w formule wykładowo – warsztatowej. Składa się z trzech poziomów: LEVEL BASIC (20 lutego), LEVEL MASTER (5 marca) i LEVEL PROFESSIONAL (19 marca). Wszystkie spotkania odbywać się będą w godz. 9:30 – 18:00 w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49).

Powstała z myślą o PR-owcach, rzecznikach prasowych, marketingowcach, social media managerach, specjalistach public affairs, advocacy i CSR, ale nie tylko. Do Akademii mogą dołączyć właściciele działalności gospodarczych lub rolniczych, pracownicy działów HR odpowiedzialni w firmie za komunikację wewnętrzną i employer branding, przedstawiciele fundacji i stowarzyszeń, które w swoich strukturach mają dział komunikacji lub współpracują z agencjami PR, czy osoby, które chciałyby zmienić kierunek kariery zawodowej oraz poszerzyć swoje kompetencje w zakresie public relations.

Akademia PR Managera 360° to pierwszy projekt edukacyjny realizowany w Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej. Pomysłodawczynią i autorką programu jest Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager komunikacji i public relations, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, której pracę docenia środowisko branżowe, w tym nagrodą Złotego Spinacza.

– Rozwój technologii, mnogość i różnorodność nowoczesnych kanałów komunikacji oraz możliwość stałego kontaktu klienta z marką sprawiły, że obecnie zarówno duże korporacje, średnie, małe czy mikro firmy, potrzebują PR Managerów 360°. Są to specjaliści, którzy posiadają wiedzę i umiejętności o działaniach public relations i komunikacji, zgodne ze współczesnymi trendami i zmianami w tej dziedzinie – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Do współpracy Paulina Smaszcz-Kurzajewska zaprosiła ekspertów PR, digital media, dziennikarzy, prawników, marketingowców i trenerów biznesu. W gronie szkoleniowców jest, m.in.:

  • Sebastian Bykowski – dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów;
  • Piotr Zieliński – do niedawna wydawca „Dzień Dobry TVN”, obecnie właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders;
  • Magdalena Wosińska i Karolina Rafalo z zespołu Prowly;
  • Łukasz Dębski z firmy konsultingowej Socjomania.

Wśród głównych korzyści uczestnictwa w Akademii PR Managera 360° znajdują się umiejętność tworzenia angażujących kampanii PR, skuteczne zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych, udoskonalenie warsztatu redagowania interesujących form tekstowych, nie tylko informacji prasowych, oraz odświeżenie wiedzy prawnej z zakresu, na przykład, prawa prasowego, autorskiego, przepisów RODO.

Wartością dodaną dla uczestników jest możliwość indywidualnych, bezpłatnych konsultacji własnych dotychczasowych projektów PR z prowadzącymi szkolenia.

Jak podkreśla Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Jej Akademia Public Relations, w tym Akademia PR Managera 360°, ma jeszcze jedno ważne zadanie.

– Obecnie branża public relations przechodzi kryzys i nie ma dobrego PR-u. Jest to spowodowane, między innymi, nadal utożsamianiem PR-u z reklamą, sprzedażą, marketingiem politycznym, manipulacją. Ponadto, panuje błędne przekonanie, że nietrzeba ukończyć specjalistycznych studiów w tym zakresie, aby zajmować się wizerunkiem marki. Nic bardziej mylnego! Zadaniem Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej jest odbudowanie dobrego imienia PR-u, poprzez szkolenia, podnoszące kwalifikacje zawodowe, otwarte spotkania z doświadczonymi ekspertami, w celu wymiany doświadczeń, oraz mentoring z praktykami tej branży, by uczyć się od najlepszych – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Program Akademii PR Managera 360° – LEVEL BASIC koncentruje się na podstawowych zagadnieniach związanych z działaniami public relations, które każda osoba zajmująca się tą dziedziną powinna opanować: budowanie strategii komunikacji, copywriting, relacje z mediami, prawo i etyka w działaniach PR.

Wszystkie szczegółowe informacje o Akademii PR Managera 360° znajdują się na stronie www.paulinasmaszczkurzajewska.com.

Partnerami szkoleń są: the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, agencja reklamowa GADŻETPLUS, 3 Kolory Mózgu – STRUCTOGRAM®, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL sp. k., Kwiaciarnia Badyle, Cumulus PR, Prowly, Gorilla Coffee, PMX Distribution. Patronat medialny sprawują: MedialnaPerspektywa.pl, HRPolska.pl, magazyn „Law Business Quality”.

komunikacja kryzys wizerunkowy Media Relations Public Relations szkolenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRossmann najbardziej znaną marką w Polsce
Największa konferencja marketingowa w Polsce już w marcu!

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow