site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!
24.11.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!

melissa-walker-horn-J4_4o_HmaQE-unsplash

Najważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Jest to największa kampania w historii Fundacji, która w bardzo skomplikowanych i trudnych czasach ma mobilizować, integrować, edukować i dawać poczucie wspólnoty. Kampania potrwa kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę będzie seria 13 filmów, w których udział wzięło wiele znanych i cenionych osób. Akcja została zainaugurowana 3 listopada pod adresem zrzutka.pl/13.

Kampania będzie trwała kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę na Trzynastkę będzie seria 13 spotów wideo (po kilkadziesiąt sekund) o 13 zagadnieniach, jak np. dom, miłość, strach, czy przyjaźń. Spoty opierają się na idei serialu i będą ukazywać się w równych odstępach. Za ideę wiodącą kampanii odpowiada Karolina Kowalska z agencji keyPR, pomysł rozwinęła Kinga Dobrzyńska – reżyser, a całość koordynują Marcin Milczarski – Dyrektor Marketingu i Fundraisingu Fundacji Sue Ryder oraz Filip Suprowicz – Dyrektor Wykonawczy Fundacji Sue Ryder. Reżyserii spotów podjęła się Kinga Dobrzyńska, a montażu Agata Modzelewska. W spotach występują przedstawiciele filmu, estrady, sportowcy i literaci – m.in. Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego, ale też zwykli ludzie.

Poza spotem powstał również szereg materiałów graficznych – przeformatowań key visuala w postaci materiałów POS, plakatów i ulotek. Promocja akcji odbywać się będzie przez media społecznościowe w kanałach własnych Fundacji oraz za sprawą opiniotwórczych osób zaangażowanych w projekt. Całość dopełnią ogólnopolskie działania PR. Zbiórka jest prowadzona w jednym z największych serwisów crowdfundingowych w Polsce, pod adresem zrzutka.pl/13.

Kampania fundraisingowa ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na przebudowę, remont i wyposażenie miejsca, z którego będzie mógł skorzystać każdy, kto tam trafi. Ze względu na zakres niezbędnych prac przewidywana kwota do zebrania to 780 tys. zł.

Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka

Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka przy ul. Bagatela 13 w Warszawie (stąd nazwa) dla drugim domem dla wielu osób, dostępnym oczywiście bezpłatnie. Przede wszystkim znajdzie się tam baza usług opiekuńczych Fundacji Sue Ryder, ośrodek integracji Powstańców Warszawskich, centrum wolontariatu oraz bezpłatny hub dla innych organizacji pozarządowych. Gdy powstanie oczywiście będzie centrum wydarzeń towarzyskich i kulturalnych dla całej Warszawy.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Melissa Walker Horn/Unsplash

fundraising kampania społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis7 zasad skutecznego follow up’u
Webinar Newspoint: SEO dla PR. Jak wygrać z Google?

Podobne wpisy:

  • glownekonf_500893922
    Kampania społeczna „#NiePrzesadzam" przeciw przemocy wobec kobiet
  • glownekonf_2096689443
    19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...