site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Ruszyła ogólnopolska kampania „Kraków.Nieodkryty”
17.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Ruszyła ogólnopolska kampania „Kraków.Nieodkryty”

krakow-966774_1280

Władze chcą pokazać turystom, że stolica Małopolski wciąż jest ciekawym i zagadkowym miejscem. Zachęcają do porzucenia tradycyjnych przewodników oraz spojrzenia z niecodziennej perspektywy na miasto.

„Przyjedź, a odkryjesz Kraków na nowo”

W związku z pandemią koronawirusa, ucierpiała cała polska branża turystyczna. Okresy, które cieszą się największym oblężeniem/zainteresowaniem to m.in. Wielkanoc i Majówka. Niestety, w tym roku ich plany zostały pokrzyżowane.

Jednak są dobre wieści, Aż 87 procent osób (źródło) planujących tegoroczne wakacje spędzi je w Polsce. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną w kwietniu 2020. Czego szukają potencjalni turyści? Przede wszystkim bazy noclegowej na wysokim poziomie, zabytków, przyrody i atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych.

Dlatego do końca trwania kampanii – czyli do lipca 2020 roku – w Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie i Warszawie pojawią się reklamy wielkoformatowe zapraszające do odwiedzenia Krakowa i poznania jego walorów.

„Rozpoczynamy ogólnopolską kampanię zachęcającą do przyjazdu do Krakowa. Dla naszego miasta to idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta. To nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera Krakowa przyciąga turystów jak magnes. Zachęcamy turystów, aby porzucili utarte szlaki i spojrzeli na miasto z niecodziennej perspektywy – żeby odkryli „Kraków.Nieodkryty” – oznajmił na swoim profilu na Facebooku prezydent Krakowa, Jacek Majchrowski (post z dnia 2.06.2020).

Zapraszamy przyjazdu i odkrywania Krakowa

Rozpoczynamy ogólnopolską kampanię zachęcającą do przyjazdu do Krakowa. Dla naszego miasta to idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta. To nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera Krakowa przyciąga turystów jak magnes. Zachęcamy turystów, aby porzucili utarte szlaki i spojrzeli na miasto z niecodziennej perspektywy – żeby odkryli „Kraków.Nieodkryty”.

Opublikowany przez Jacek Majchrowski Wtorek, 2 czerwca 2020
Promocja na szeroką skalę

Miasto ma być widoczne także w najpopularniejszych programach, natomiast w telewizji informacyjnej, kanałach podróżniczych i naukowych ma pojawić się ponad pół tysiąca emisji spotów reklamowych. Kampania zawita także w lifestylowych czasopismach kobiecych oraz w internecie – w postaci spotów na YouTube czy relacji na Instagramie i Facebooku.

Wspólnie z ogólnopolskim rozgłośniami radiowymi miasto przygotowało różne konkursy, w których można wygrać vouchery nie tylko na bezpłatne zakwaterowanie w hotelu o wysokim standardzie (wraz z wyżywieniem), ale także darmowy dostęp do miejskich atrakcji.

Jeżeli nie uda Ci się wygrać w konkursie – niczego nie tracisz. Każda osoba, która spędzi minimum jedną noc w którymkolwiek z krakowskich hoteli, otrzyma Kartę Turysty. Dzięki niej można uzyskać ciekawe rabaty w podmiotach, które dołączyły do kampanii (restauracje, hotele itp.).

Strona internetowa stworzona przez turystów i mieszkańców – z katalogiem najbardziej klimatycznych i rozpoznawalnych miejsc w mieście – ma być dopełnieniem programu i wspólną inicjatywą. Partnerem akcji jest Małopolska Organizacja Turystyczna.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Dariusz Staniszewski/Pixabay

koronawirus Kraków turystyka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpiseTrade Show odbędzie się zgodnie z planem! Rząd wydał rozporządzenie o organizacji targów i konferencji
Zawładnij mediami, czyli o zaletach biura prasowego

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow