site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Ruszyły zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020
16.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Ruszyły zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020

start zgloszen Zlote Spinacze 2020

Już po raz osiemnasty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia przy pomocy platformy online rozpoczęły się 14 lipca i potrwają do 7 września 2020.

Do konkursu mogą być zgłaszane kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez: agencje PR, firmy/korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.

Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 10 sierpnia, drugi do 3 września, a ostateczny termin upłynie 7 września. W tym roku konkurs rozgrywany jest w 36 kategoriach. Każdy projekt może zostać zgłoszony do maksymalnie dwóch kategorii głównych, trzech kategorii specjalnych i jednej kategorii sektorowej. Ponadto w tej edycji z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations, została uruchomiona kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia.

– Dwudziestolecie ZFPR zbiega się z historią nowego millenium w branży public relations. Od samego początku Związek był animatorem stałego podnoszenia standardów naszej profesji i promotorem najlepszych praktyk. Na przestrzeni minionych 20 lat powstało w Polsce tysiące doskonałych kampanii, z których przynajmniej kilkadziesiąt wywarło duży wpływ na to, jak dzisiaj pracujemy. Chcemy przypomnieć wybrane przełomowe kampanie i nagrodzić te, które zdaniem jurorów najmocniej przyczyniły się do tego, jak dzisiaj postrzegana jest branża profesjonalnych usług public relations – mówi Grzegorz Szczepański, Wiceprezes ZFPR.

Nadesłane projekty oceni jury złożone z ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym konkursu ponownie została firma Deloitte.

– W tym roku po raz kolejny kontynuujemy naszą współpracę. Cieszymy się, że jako partner merytoryczny możemy wspierać naszym zaangażowaniem i doświadczeniem tak prestiżowy konkurs, który od 18 lat promuje najlepsze praktyki, profesjonalizm i najwyższe standardy w branży public relations. Ostatnie wydarzenia związane z wybuchem pandemii udowodniły, że właściwa i transparentna komunikacja z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi jest kluczowa dla biznesu – mówi Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider usług Risk Advisory w Deloitte.

Złote Spinacze są największym konkursem branży public relations w Polsce. Od 2003 roku wyłaniają najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie PR. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR w działaniach firm i instytucji.

Terminy, regulamin oraz szczegóły konkursu są dostępne na stronie. Zwycięzcy i laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020.

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

kampania konkurs Public Relations Złote Spinacze

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNie bierz urlopu od dobrych nawyków – najnowsza reklama BLIK
Jak zwiększyć zyski dzięki automatyzacji zarządzania projektami?

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow