Wraz z początkiem września portal RynekPierwotny.pl ruszył z kampanią rebrandingową, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu marki. Działania marketingowe prowadzone są zarówno w kanałach online i offline.
RynekPierwotny.pl to największy ogólnopolski portal zawierający oferty mieszkań i domów od deweloperów. Jego właścicielem jest firma Property Group, która w tym roku świętowała 13-lecie swojej działalności. Z pomocą renomowanej agencji BNA, firma Property Group postanowiła na nowo zbudować strategię marki i przeprowadzić rebranding swojego głównego produktu – portalu RynekPierwotny.pl.
Nowe logo z limonką w tle
Od 18 sierpnia diametralnie zmienił się layout strony i logo portalu. Teraz składa się na nie nazwa serwisu, a także kostka umieszczona na tle limonkowego koła. Nowością jest również sufiks “*.pl”. Jego obecność ma jeszcze mocniej podkreślać digitalowy charakter serwisu i fakt, że RynekPierwotny.pl to nie tylko portal internetowy i wyszukiwarka nieruchomości, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie dla deweloperów i użytkowników, szukających własnego M.
Kolorem nowej identyfikacji wizualnej jest intensywny limonkowy neon. Nawiązuje on do markera/highlightera, którym kiedyś osoby poszukujące mieszkań czy domów zaznaczały w gazetach interesujące je ogłoszenia. Teraz proces poszukiwania wygląda inaczej: od znalezienia oferty do kontaktu z deweloperem – wszystko może odbyć się online. Cel pozostaje jednak ten sam – znaleźć wymarzone M.
Ze zmianą wizerunku idzie zmiana komunikacji
Nowy logotyp i kolory to jednak tylko początek zmian. Następuje także zmiana komunikacji z użytkownikami i deweloperami, co podkreślają działania komunikacyjne serwisu i kampania rebrandingowa, która wystartowała 1 września br.
Działania komunikacyjne są prowadzone w kanałach online i offline. Ich głównym celem jest zbudowanie świadomości marki oraz utrwalenie nowego wizerunku portalu jako skutecznego narzędzia do szukania nowych nieruchomości. Reklamy będą widoczne m.in. na billboardach oraz nośnikach multimedialnych w środkach komunikacji miejskiej. Działaniom offline’owym będzie równolegle towarzyszyła szeroka kampania wizerunkowa w internecie, na potrzeby której powstały również m.in. spoty filmowe. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych portal RynekPierwotny.pl ma zamiar jako jeden z niewielu serwisów mówić o tym jak rzeczywiście wygląda zakup nowego M. Jest on trudny i stresujący z punktu widzenia użytkownika. Głównym celem serwisu jest pomoc i bezpieczne przeprowadzenie każdej osoby przez cały proces zakupu M, przy wykorzystaniu odpowiedniej wiedzy ekspertów i skutecznych narzędzi wyszukiwania.
Komentarze: brak