site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Samsung Memory i Martyna Zastawna we wspólnej kampanii Ekotechnologiczni
8.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Samsung Memory i Martyna Zastawna we wspólnej kampanii Ekotechnologiczni

babak-habibi-34uOaL1He4w-unsplash

Przedsiębiorczyni i liderka zrównoważonego rozwoju Martyna Zastawna, odpowiedzialna m.in. za markę WoshWosh, nawiązała współpracę z Samsung Memory Polska. Wspólna długofalowa kampania pod nazwą Ekotechnologiczni ma przybliżyć konsumentom temat zrównoważonego i odpowiedzialnego podejścia do technologii.

Czy z technologii można korzystać w sposób odpowiedzialny i zrównoważony? Odpowiedzi na to pytanie poszukają Samsung Memory, dywizja marki Samsung, odpowiedzialna za dyski i karty pamięci oraz Martyna Zastawna, przedsiębiorczyni, propagatorka zrównoważonego rozwoju i jedna z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce według magazynu Forbes.  Wspólny, długofalowy projekt edukacyjny pod szyldem Ekotechnologiczni skoncentruje się na szerzeniu świadomego, odpowiedzialnego i zgodnego z duchem zero waste podejścia do technologii.

– Idea dawania drugiego życia przedmiotom prywatnie i zawodowo jest mi szczególnie bliska. Choć tematyka zrównoważonego rozwoju czy zero waste dawno już przestała być niszą, to akurat kwestie związane z wpływem, jaki wywieramy na środowisko poprzez naszą działalność cyfrową czy sposób użytkowania technologii, wciąż niestety taką niszą pozostają. Liczę, że razem z Samsung Memory uda nam się przyczynić do zmiany i pokazać, że również z technologii da się korzystać w bardziej odpowiedzialny i ekologiczny sposób – powiedziała Martyna Zastawna.

W ramach współpracy Martyna Zastawna wystąpi w charakterze prelegentki podczas dorocznej konferencji dla partnerów Samsung Memory Summit.  Wspólne działania Zastawnej i Samsung Memory w ramach kampanii Ekotechnologiczni obejmą również m.in. pierwsze w Polsce internetowe badanie śladu cyfrowego, cykl wideo-podcastów czy akcję promującą samodzielną wymianę dysków w używanych komputerach. W maju 2022 roku ruszył też specjalny instagramowy profil edukacyjny Ekotechnologiczni, prowadzony przez Martynę Zastawną.

– Zrównoważony rozwój to nie tylko doraźne działania, ale przede wszystkim długofalowa strategia, zakładająca taki sposób korzystania z zasobów, by były one dostępne dla przyszłych pokoleń. Tej misji w Samsung podjęliśmy się lata temu, realizując ją na etapie projektowania rozwiązań oraz ich produkcji – powiedział Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i CEE. – Jako Samsung Memory naszą misję rozumiemy jednak nieco szerzej. Oprócz dostarczania konkretnych rozwiązań i technologii, chcemy też wspierać i edukować konsumentów między innymi w zakresie bezpieczeństwa danych cyfrowych czy takiego podejścia do technologii, które miałoby na uwadze dobro środowiska. Współpraca z Martyną Zastawną naturalnie wpisuje się w naszą misję.

Martyna Zastawna jest autorką nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i założycielką cyrkularnej firmy WoshWosh, która jako pierwsza w Europie zajęła się odnową obuwia. Współtworzy też pierwszą w Polsce agencję marketingu odpowiedzialnego społecznie SzeptSzum i wykłada Społeczną Odpowiedzialność Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Przez magazyn Forbes Woman została uznana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet 2021 r.

Źródło zdjęcia głównego: Babak Habibi/Unsplash

kampania Martyna Zawada Samsung współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania Braci Sadowników, czyli sady w centrum miasta
McDonald’s skorzysta z Workplace, aby usprawnić komunikację wewnętrzną

Podobne wpisy:

  • ZmieniamyNarracje - kampania IKEA
    Słowami kreujemy rzeczywistość – nowa kampania IKEA #ZmieniamyNarracje
  • 123
    Koniec z Przetargowym Bingo – rusza pierwsza kampania promująca skuteczne praktyki przetargowe

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow