site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Scrabble mają moc łączenia ludzi
5.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Scrabble mają moc łączenia ludzi

words-2971047_1280

W niedzielę, 1 grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Scrabble – jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVN i TVP.

Zrealizowany na potrzeby kampanii, 30-sekundowy spot reklamowy przedstawia trzypokoleniową rodzinę, spędzającą święta razem. A tak naprawdę osobno. Nagle, jedno z dzieci odkrywa pod choinką nierozpakowany prezent, który umknął ich uwadze. Są w nim Scrabble. To „znalezisko” powoduje ożywienie wśród wszystkich domowników. Każdy natychmiast porzuca swoje dotychczasowe zajęcie i z zapałem rozpoczyna wspólną zabawę słowami. Podczas radosnej gry do rodziny dołącza Św. Mikołaj. Spot kończy hasło: „Scrabble – słowa mają moc”.

Scrabble to ponadczasowa gra słowna wymyślona w 1931 r. przez amerykańskiego architekta Alfreda Buttsa. Obecnie ma miliony wiernych fanów na całym świecie, w tym setki tysięcy w Polsce. Firma Mattel oferuje ją w kilku wersjach. Najbardziej popularną jest Scrabble Original, występująca w świątecznej kampanii. Może w nią grać od dwóch do czterech osób w wieku od 10 lat (w przypadku drużyn w zabawie mogą uczestniczyć również młodsze dzieci). Górnego limitu wieku nie ma. Jest to zatem świetna rozrywka dla wszystkich pokoleń.

„Scrabble – słowa mają moc” to pierwszy spot reklamowy przygotowany do emisji w telewizji linearnej, który zrealizował Abstra – największy producent treści na YouTube w Polsce.

kampania reklamowa Mattel Scrabble

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMASHup #1 w Krakowie: Cześć, tu podcast!
7. edycja PR Camp – PRoject your way to success!

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow