site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > semKRK powraca w wersji offline!
13.08.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

semKRK powraca w wersji offline!

800x533

Już 10 września 2021 r. zapraszamy na semKRK#18, czyli pierwsze wydarzenie branży SEM po pandemii w formie stacjonarnej. Towarzyszyć nam będzie 7 ekspertów z branży SEO i SEM.  

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea  spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim  wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden  główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się  w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Wracamy do spotkań na żywo!

Podczas semKRK#18:

  • zobaczysz 2 zwycięskie case study z semKRK Awards 2021 (z kategorii E-commerce oraz SEO) i nauczysz się, jak osiągać jeszcze lepsze  rezultaty w swoich kampaniach,
  • spotkasz 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą  i doświadczeniem,
  • zobaczysz 2 zwycięskie prezentacje z naszego głosowania na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
  • poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania,
  • będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!

Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK! Jak zawsze przeprowadzimy je na 3 ścieżkach: SEO, Google Ads i Google Analytics. Wszystkie warsztaty odbędą się w Hotelu Kossak w Krakowie od 9:00 do 17:00 w dniu konferencji, tj. 10 września 2021 r.

Call for papers

Informujemy o nowej wersji przesyłania zgłoszeń dla prelegentów konferencji. Każda prezentacja, która przejdzie wstępną weryfikację merytoryczną, trafi do oceny fanów semKRK. W ankiecie umieszczonej na wydarzeniu na Facebooku będzie można głosować  na najciekawsze tematy prezentacji. Głosujący poznają same tytuły prezentacji wraz z opisami, ale nie dowiedzą się od razu,  kto je wygłosi. Wybrane zostaną więc prezentacje, a nie prelegenci. Dopiero przy ogłaszaniu wyników przedstawimy osoby stojące za tematami i w ten sposób  poznacie ich nazwiska. Stawiamy na merytorykę, nie na fejm! Na Wasze zgłoszenia  czekamy do 13 sierpnia!

Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny pod tym linkiem.

Jeśli chcesz kupić bilety na konferencję i warsztaty, możesz zrobić to, klikając tu.

Link do wydarzenia na Facebooku znajdziesz tutaj.

e-commerce Kraków marketing online marketing SEM SEO warsztaty wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza nowe funkcje w Randkach
Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...