site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > SemKRK wraz z 16. edycją powraca na ekrany!
10.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

SemKRK wraz z 16. edycją powraca na ekrany!

baner (3)

16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się online. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy Smok znów zawita na Wasze ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM.

SemKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się online, bez limitu uczestników.

Podczas semKRK#16:
  • wysłuchacie 9 prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;
  • zobaczycie najciekawsze case study i nauczycie się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
  • poznacie nowinki branżowe, które zainspirują Was do działania;
  • będziecie mogli zadawać pytania naszym ekspertom na żywo!

Na naszej wirtualnej scenie wystąpią m.in.:

  • Paweł Cengiel – Właściciel SEO-WWW.PL;
  • Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl;
  • Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse;
  • Albert Radomski – Senior Paid Social Specialist w SalesTube;
  • Radosław Mentel – Właściciel w www.top4all.pl;
  • Łukasz Rogala – SXO Evengelist.

Nie możecie być z nami na żywo 19 marca 2021 r.? Nic straconego! Nagrania wybranych prelekcji znajdziecie na naszej platformie.

Dodatkowo przed konferencją mamy dla Was 3 dni wypełnione merytoryką, wiedzą i praktyką! 16-18 marca odbędą się również praktyczne warsztaty online towarzyszące semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.

Bilety na konferencję i warsztaty kupicie tutaj.
Wydarzenie na Facebooku – tutaj.

Konferencja semKRK#16 jest objęta akredytacją DIMAQ.

online SEM SEO webinar wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisIkea stworzyła grę karcianą, by uświadomić odbiorców o nierówności płci
Gaming w czasach pandemii. Jak kształtuje się profil polskiego gracza?

Podobne wpisy:

  • myriam-jessier-VHXiGXxwOQ4-unsplash
    SERM, czyli zarządzanie reputacją w Google w kontekście employer brandingu
  • Mitologia Stosowana
    ,,Mitologia stosowana” na nowo! Trwa druga odsłona kampanii obalającej mity

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...