site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Sezamie, otwórz się! Pierwsza sieć sklepów Take&Go już w Poznaniu
12.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Sezamie, otwórz się! Pierwsza sieć sklepów Take&Go już w Poznaniu

alexandre-godreau-510220-unsplash

Wyobraź sobie sklep bez kasy i pracowników, w którym panuje pełna swoboda dla klienta. Wizja niczym z science fiction staje się rzeczywistością na naszych oczach.

Szybko, wygodnie, bez kolejki

Firma technologiczna Surge Cloud, podczas Kongresu Rynku FMCG 2019 zapowiedziała otwarcie pierwszego sklepu, którego drzwi sterowane są za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie. Na pierwszy ogień idzie Poznań, a do placówki zawitać będzie można już pod koniec czerwca.

Jeżeli pomysł spotka się z aprobatą klientów, kolejna będzie Warszawa, a także inne duże miasta. Firma w ciągu roku planuje otworzyć 21 sklepów w całej Polsce.

źródło: www.surgecloud.co
Inteligentna półka sklepowa

Jak najłatwiej znaleźć towar, którego brakuje? Nie potrzeba do tego pracownika i inwentaryzacji. Odpowiedzialny za to zadanie będzie system RFID, wykorzystujący fale radiowe do rejestrowania danych z towarów. Półka wyposażona jest w czujniki, które odczytują informacje z produktu. Kierownik sklepu wie, jakiego towaru brakuje i czy warto zrobić kolejne zamówienie.

Samoobsługowe sklepy i wszechobecne kamery

Sklepy Take&Go to duży krok w stronę automatyzacji zakupów. Aby móc skorzystać z usług takiej placówki, najpierw należy zainstalować aplikację na smartfonie i podać dane karty kredytowej. Jak podaje portal dlahandlu.pl kamera zeskanuje produkty, które zostały wzięte z półki, a system obciąży nasze konto bankowe. Płatność ma się odbywać za pomocą systemu Paypass.

Aplikacja posłuży do otwierania drzwi sklepu,a także do rejestrowania wejścia i wyjścia klienta z budynku. Placówka ma oferować ponad 1000 produktów spożywczych, bez alkoholu i papierosów.

Czy zakupy mogą być przyjemne?

Sklepy przyszłości to już nie tylko plany, ale konkretne działania w tej sferze. Surge Cloud odpowiada na zapotrzebowanie rynku, na którym istnieje już sieć ekologicznych sklepów bezobsługowych Bio Family. Także Żabka planuje otwarcie podobnej placówki. W Stanach Zjednoczonych w ten sposób prężnie działa od dłuższego czasu Amazon Go.

 

Autor tekstu: Paulina Grabara

handel innowacja nowość sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBędziesz mógł zwiększyć swój zasięg na Instagramie!
Nowe narzędzie analityczne pomoże sprzedawcom rozwijać biznes na Allegro

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow