Marka SHOWROOM.PL uruchomiła własny podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Za realizację projektu odpowiada agencja Słucham.
Podcast jest częścią platformy komunikacyjnej „Mamy tyle wspólnego”, wokół której skupiają się działania prowadzone przez markę. W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. Podcast poprowadzi Joanna Okuniewska, autorka popularnych podcastów „Tu Okuniewska” oraz „Moje przyjaciółki idiotki”. Pierwszy odcinek został wyemitowany 6 listopada.
Podcastu “Dziewczyny z sąsiedztwa” można posłuchać m.in. na Spotify.
– Chcemy pokazać, że kobiety mogą się bardzo różnić, ale jest wiele płaszczyzn, na których mogą się porozumieć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tworzenie własnego podcastu. Wierzę w ten format dotarcia do naszych konsumentek. Chcemy budować wizerunek marki bliskiej kobietom, a podcast, zważywszy na profil słuchacza i jego stopień utrzymania uwagi, jest do tego idealnym medium. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” będziemy prowadzić rozmowy o inspiracjach, pragnieniach, wyzwaniach i radości z bycia kobietą – mówi Anna Waśko, Head of PR & Brand w Showroom.pl.
Podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny na Spotify, Apple Podcasts, na YouTube i innych, mniejszych platformach podcastowych. Za koncept kreatywny i nadzór nad jego powstawaniem odpowiada, specjalizująca się w marketingu podcastów i reprezentacji twórców, agencja Słucham. Projekt realizowany jest we współpracy z Podigee, platformą hostingu i analityki dedykowaną twórcom podcastów. Realizacją nagrań podcastów zajmuje się Domofonia, a postprodukcją Szafa Pełna Dźwięków.
Komentarze: brak