site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #SiłaBabySteps - akcja społeczna w Radiu ZET
27.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#SiłaBabySteps – akcja społeczna w Radiu ZET

radio zet 2

Ruszyła akcja społeczna #SiłaBabySteps w Radiu ZET. Stacja promuje trzy proste działania, dzięki którym każdy może przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego. Jej celem jest uświadamianie słuchaczy, że ich codzienne wybory mają znaczenie. Ambasadorką akcji została Anja Rubik.

Baby Steps to nic innego jak metoda małych kroków, dzięki którym w prosty sposób można zmienić swoje codzienne nawyki na te proekologiczne. Używanie kubków, słomek czy siatek na zakupy wielokrotnego użytku zamiast jednorazówek sprawi, że każdy może mieć wkład w ochronę klimatu. Do 7 kwietnia dziennikarze Radia ZET wraz ze swoimi gośćmi związanymi z ruchem Less Waste będą podpowiadać jak dbać o swoje otoczenie, aby wspierać środowisko naturalne. Akcja promowana jest również w mediach społecznościowych.

Na słuchaczy i internautów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie prostych działań proekologicznych, stacja przygotowała zestawy ze szklanym kubkami KeepCup, bawełnianymi siatkami na zakupy wielokrotnego użytku oraz bambusowe słomki.

Jedną z ambasadorek akcji #SiłaBabySteps została Anja Rubik. Dołączają do niej kolejne znane osoby m.in. Grzegorz Łapanowski i Areta Szpura.

 

#SiłaBabySteps akcja społeczna Radio Zet

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Model Story Brand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki” Donalda L. Millera
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations już niedługo!

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow