site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Sizeer powraca z nową kampanią – Street Heroes are Back!
13.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Sizeer powraca z nową kampanią – Street Heroes are Back!

FB cover 1

Nową kolekcję do sieci Sizeer wprowadzają Street Heroes – bohaterowie ulicy, którzy powracają w nowej odsłonie kampanii. W ten sposób komunikowana będzie kolekcja na nowy sezon zarówno w Polsce, jak i krajach regionu CEE, w których swoje salony posiada mutlibrand.

Kampania „Street Heroes are Back” jest drugą odsłoną działań zaplanowanych na 2019 rok w oparciu o platformę komunikacji „Street Heroes”. Za jej pośrednictwem, Sizeer, jako ekspert streetwearu rekomenduje co, jak, gdzie i dlaczego warto posiadać, aby zaistnieć na ulicach miast. Tym razem akcent położony został na powrót do miasta, gdzie mamy zgraną ekipę znajomych i przyjaciół. To miasto i grono kumpli są jednym z powodów, dla których warto wrócić do codzienności po letniej przerwie.

źródło: materiały prasowe

Kampania otwierająca powakacyjny sezon, opiera się o dedykowaną sesję zdjęciową oraz liczne kreacje video. Przygotowane materiały składają się na dynamiczny content reklam online, ze szczególnym naciskiem na emisję w kanałach social media, których dopełnieniem są dedykowane lookbooki, prezentowane w formatach landing page na stronie e-Sizeer.com oraz w aplikacji SizeerApp. Całość uzupełnia komunikacja kampanijna w salonach stacjonarnych, oparta o identyfikację wizualną kampanii na wszystkich strategicznych nośnikach.

Za koncepcję oraz produkcję odpowiada Sizeer Team.  

kampania Sizeer

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„1939 na żywo”, czyli II Wojna Światowa w social mediach
Jak mała pszczoła influencerka walczy z epidemią wymierania owadów? Nowa kampania edukacyjna francuskich ekologów

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow