Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix.
Nowa kampania to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują, jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu każdy stanie się pewnym siebie Street Hero. This is how we do it! – mówi Sizeer.
Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony prezentują street bohatrerów, a z drugiej przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń. Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT w amerykańskim slangu to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.
Media mix promujący kampanię opiera się na reklamach video w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach Social Media, takich jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, uzupełnieniem całości są GIF-y oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.
Komentarze: brak