More Bananas przygotowało raport dotyczący źródeł pozyskiwania wiedzy dotyczącej marketingu. Dzięki specjalnie przygotowanemu sprawozdaniu, możemy uzyskać kilka przydatnych wskazówek, które naprowadzą nas na rzetelne i praktyczne źródła wiedzy bez ryzyka natłoku danych i dezinformacji.
Pandemia koronawirusa dla wielu osób stała się okazją do zgłębiania wiedzy z dziedziny szeroko pojętego marketingu. Jednak często tych informacji jest tak wiele, że nie wiemy, które z nich są sprawdzone i przydatne. W odpowiedzi na te i podobne dylematy Agencja More Bananas opublikowała raport, który stał się przewodnikiem po rzetelnych źródłach wiedzy.
Co zawiera dokument?
Sprawozdanie zawiera odpowiedzi 120 osób na różnego rodzaju pytania związane z marketingiem. Ankietowani w wieku 18-54 lata poruszali kwestię studiów kierunkowych, ich przydatności oraz przykłady uczelni, ale także odpowiedzieli, jaka jest ich preferowana metoda przyswajania wiedzy.
Największa, a zarazem najbardziej wartościowa część badań dotyczyła rozmaitości źródeł wiedzy marketingowej. Ankietowani wskazywali nie tylko branżowe portale internetowe, ale także konkretne przydatne publikacje książkowe, jak i również inspirujące konta na social mediach.
W tej publikacji każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od posiadanej wiedzy oraz doświadczenia. Osoby stawiające pierwsze kroki w tej branży mogą dowiedzieć się, jak przekonać do siebie rekruterów, nie posiadając referencji oraz nie realizując nigdy wcześniej dużych projektów. Na wieloletnich pracowników reprezentujących dziedzinę marketingu czekają przydatne dane, które pomogą w stworzeniu lepszej oferty szkoleniowej dla swojej lub klienta firmy.
Link do raportu znajduje się tutaj.
Wiedza to potęga, ale warto też wiedzieć, jak ją skutecznie wykorzystywać. Mamy nadzieję, że powyższe opracowanie będzie inspirujące również i dla Was.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Lukas Blazek/Unsplash
Komentarze: brak