site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Skąd czerpać przydatną wiedzę z zakresu marketingu?
3.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Skąd czerpać przydatną wiedzę z zakresu marketingu?

lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash

More Bananas przygotowało raport dotyczący źródeł pozyskiwania wiedzy dotyczącej marketingu. Dzięki specjalnie przygotowanemu sprawozdaniu, możemy uzyskać kilka przydatnych wskazówek, które naprowadzą nas na rzetelne i praktyczne źródła wiedzy bez ryzyka natłoku danych i dezinformacji.   

Pandemia koronawirusa dla wielu osób stała się okazją do zgłębiania wiedzy z dziedziny szeroko pojętego marketingu. Jednak często tych informacji jest tak wiele, że nie wiemy, które z nich są sprawdzone i przydatne. W odpowiedzi na te i podobne dylematy Agencja More Bananas opublikowała raport, który stał się przewodnikiem po rzetelnych źródłach wiedzy.

Co zawiera dokument?

Sprawozdanie zawiera odpowiedzi 120 osób na różnego rodzaju pytania związane z marketingiem. Ankietowani w wieku 18-54 lata poruszali kwestię studiów kierunkowych, ich przydatności oraz przykłady uczelni, ale także odpowiedzieli, jaka jest ich preferowana metoda przyswajania wiedzy. 

Największa, a zarazem najbardziej wartościowa część badań dotyczyła rozmaitości źródeł wiedzy marketingowej. Ankietowani wskazywali nie tylko branżowe portale internetowe, ale także konkretne przydatne publikacje książkowe, jak i również inspirujące konta na social mediach. 

W tej publikacji każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od posiadanej wiedzy oraz doświadczenia. Osoby stawiające pierwsze kroki w tej branży mogą dowiedzieć się, jak przekonać do siebie rekruterów, nie posiadając referencji oraz nie realizując nigdy wcześniej dużych projektów. Na wieloletnich pracowników reprezentujących dziedzinę marketingu czekają przydatne dane, które pomogą w stworzeniu lepszej oferty szkoleniowej dla swojej lub klienta firmy.

Link do raportu znajduje się tutaj.

Wiedza to potęga, ale warto też wiedzieć, jak ją skutecznie wykorzystywać. Mamy nadzieję, że powyższe opracowanie będzie inspirujące również i dla Was.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Lukas Blazek/Unsplash

marketing raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPromocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”
Volvo Car Poland zasadzi las. Ty decydujesz gdzie!

Podobne wpisy:

  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19
  • Grafika More Bananas (2)
    Jak marketerzy pozyskują wiedzę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...