site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Skocz z Plushem na rajską wyspę - kampania reklamowa Plush ABO
5.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Skocz z Plushem na rajską wyspę – kampania reklamowa Plush ABO

Screenshot_1

W najnowszej kampanii reklamowej Plusha możecie skoczyć na rajską wyspę po bombowy abonament. Zobaczcie, jak prezentuje się przygotowany przez markę spot reklamowy.

Materiały kampanii reklamowej wspierają atrakcyjną ofertę abonamentową Plusha 15 GB + 10 GB z dostępem do platform TikTok i YouTube, a także social mediami bez limitu i smartfonem w dobrej cenie.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Warto wskoczyć do Plusha! Jedyny taki bombowy abonament. Aż 25 giga i reszta bez limitu za jedyne 25 zł/mies.!
  • Nazwa reklamy: „Rajska wyspa”
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Scholz & Friends
  • Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
  • Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV, AdScreeny, Radio, online
kampania reklamowa Plush Polkomtel spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak influ­en­cerzy mogą pomóc marce?
Nowość – analityka obserwujących na LinkedInie

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow