site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Smaki bez granic” - Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency
9.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Smaki bez granic” – Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

Smaki bez granic_zdjecie z planu

White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola. Kultowy brand w wyniku przetargu wybrał koncepcję agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”. Współpraca ma charakter długofalowy.

„Smaki Bez Granic” to tytuł nowej serii podróżniczo-kulinarnej, która 2 lipca pojawiła się na portalu Onet. Gospodarzem programu został Wiktor Mrozik, który wraz ze swoimi gośćmi przybliży widzom różnorodność kulinarną oraz kulturową Polski i zestawi ją z tradycjami panującymi w innych częściach świata. White Paper Agency opracowała pomysł kreatywny serii, a także nadzorowała jej produkcję. Projekt powstał przy współpracy z domem produkcyjnym F25. Zdjęcia trwały trzy tygodnie i były realizowane w sześciu różnych regionach Polski.

– To było nasze biznesowe marzenie i jesteśmy bardzo podekscytowani, że Coca- Cola, marka rozpoznawalna na całym świecie, zaufała nam i wybrała do stworzenia koncepcji oraz realizacji swojego nowego projektu. Zależało nam, żeby wpisując się w aktualną strategię komunikacji marki pokazać w świeży, lekki sposób, jak wspólny posiłek staje się platformą do rozmowy, otwierania się na nowe relacje, wymiany spostrzeżeń, ale także zwiększania apetytu na poznawanie świata i różnych kultur. Koncepcje serii oparliśmy na zaproszeniu ciekawych młodych ludzi z różnych stron świata, influencerów mieszkających dziś w Polsce, których zabraliśmy w malownicze, często bardzo odległe i nieznane im wcześniej miejsca. Wyzwaniem była praca z ludźmi, którzy na co dzień nie występują przed kamerami, postawiliśmy na ich naturalność i spontaniczność – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Materiały prasowe.

Kolejne odcinki serii, począwszy od 2 lipca, będą publikowane co tydzień na łamach portalu Onet.

White Paper Agency zajmuje się doradztwem oraz realizacją działań komunikacyjnych dla wiodących marek. Kompetencje agencji obejmują między innymi audyt komunikacji, przygotowanie strategii, produkcje, realizacje video i zakup mediów.

Coca-Cola kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzego Polacy szukają w internecie przed wakacjami?
Agresywne wpisy polityków na Twitterze na cenzurowanym

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow