site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Smartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową
30.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Smartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową

glownekonf_364711742

Smartney, który w ubiegłym roku zadebiutował na rynku kredytowym, rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep SMART & pożyczaj online”. W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.

Wiodące hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem I wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych  i memów internetowych.

– „Keep SMART” w kontekście finansowania ma nawiązywać do odpowiedzialnego pożyczania oraz korzystania wyłącznie z najkorzystniejszych ofert zarówno w kontekście ceny, jak i bezpieczeństwa oraz  wygody całego procesu, który nie wymaga ani wychodzenia z domu, ani zbędnych formalności – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży online w Smartney. – Hasło to jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań – dodaje Kulmaczewska.  

Za przygotowanie kreacji odpowiada Dział Marketingu Smartney, a kampania obejmuje szeroko pojęte działania online zaplanowane przez agencję Sales&More i potrwa co najmniej do czerwca włącznie.

Warto przypomnieć, że Smartney oferuje pożyczki bez zbędnych formalności i na atrakcyjnych warunkach, porównywalnych z ofertami ‘bankowymi’ czego dowodem są wysokie miejsca w rankingach kredytowych, jak np. pierwsze miejsce w rankingu Comperii z kwietnia 2020 roku, w którym oferta Smartney była porównana wyłącznie do ofert bankowych.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe/Newseria

kampania Smartney

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPR w branży FinTech – jak robić to dobrze?
Nowe kampanie centrum handlowego Blue City

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow