site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Snapchatowe szaleństwo, czyli nowe opcje dla użytkowników
23.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Snapchatowe szaleństwo, czyli nowe opcje dla użytkowników

341472-PA98A2-939

Facebook i Instagram przodują w zaskakiwaniu zmianami w interfejsie. Snapchat nie pozostaje im dłużny i pracuje nad tym, aby udoskonalać aplikację, co ma przyciągnąć większą liczbę jej użytkowników. W związku z tym wprowadził dwie nowe funkcje: możliwość robienia zdjęć w 3D oraz udostępnianie playlisty ze Spotify. Czego jeszcze można spodziewać się po twórcach aplikacji?

Po pierwsze: tryb kamery 3D do robienia selfie

Podobne rozwiązanie wprowadziły inne platformy, np. Facebook. Funkcja ta umożliwia widok w trójwymiarze zależnie od sposobu trzymania smartfona i ma przypominać widok rzeczywisty.

Aby móc korzystać z tej opcji należy:

  • uaktualnić Snapchata,
  • włączyć aplikację i kamerę,
  • zmienić format zdjęć na 3D i zrobić selfie.

Dodatkowo Snapchat wprowadził także specjalne filtry i nakładki, które można zastosować podczas wykonywania autoportretu: konfetti, okulary, smugi światła i inne. Zdjęcia można udostępnić znajomym lub zapisać w pamięci telefonu.

Jest jedno “ale”…

Z funkcji selfie w trójwymiarze będą mogli skorzystać jedynie posiadacze iPhona X oraz nowszych wersji. Użytkownicy Androida będą mogli jedynie odbierać snapy w 3D. Jednak twórcy aplikacji zapowiadają, że w najbliższym czasie funkcja obejmie także smartfony z systemem Android.

Po drugie: udostępnianie muzyki ze Spotify

Użytkownicy Spotify już niebawem będą mogli polecać utwory i podcasty swoim znajomym na Snapchacie. Osoby, które zobaczą udostępniony kawałek w Stories lub otrzymają rekomendacje od innych, będą miały pełny dostęp do okładki albumu. 

Aby odtworzyć udostępniony utwór, należy:

  • przesunąć palcem w górę ekranu,
  • kliknąć kartę z informacją o utworze, podcaście lub wykonawcy,
  • poczekać na odtworzenie przez Spotify piosenki lub playlisty.

Jeśli natomiast utwór ma zostać udostępniony znajomym, należy:

  • podczas słuchania utworu w Spotify kliknąć trzy kropki (ustawienia), a następnie opcję “udostępnij” na dole ekranu,
źródło: www.download.net.pl
  • z listy wybrać Snapchat – aplikacja otworzy snap z okładką i tytułem utworu,
źródło: www.download.net.pl
  • dowolnie ozdobić snapa za pomocą naklejki, tekstu czy innego formatowania niestandardowego, a następnie udostępnić w swoim Stories lub wysłać do wybranych znajomych.

Opcja ta ma być wkrótce dostępna zarówno na iOS, jak i Androida. Snapchat nie wydał oficjalnego oświadczenia, kiedy można spodziewać się aktualizacji.

A na deser… spektakularne “Spectacles 3”

Okulary do nagrywania w czasie rzeczywistym? Snapchat wypuścił na rynek okulary Spectacles 3, które wyposażone są w dwie mini-kamery, umieszczone u każdego boku. Mogą nagrywać małe sekwencje wideo w jakości 3D w rozdzielczości HD, trwające od 10 do 30 sekund. Kamera wykorzystuje obiektyw o kącie 115 stopni i nagrywa obraz w formacie okrągłej ramki, zamiast w typowym prostokącie, aby realistyczniej oddawać punkt widzenia użytkownika.

Introducing Spectacles 3. A new way to capture your world in 3D. #SnapchatSpectacles. https://t.co/k21x6aacZs pic.twitter.com/mQVT6mVNqX

— Spectacles (@Spectacles) August 13, 2019

Filmiki przesyłane są do pamięci Snapchata przez Bluetooth lub Wi-Fi. Jesienią będzie można zakupić ten gadżet online, jednak tylko w Stanach Zjednoczonych lub w londyńskim automacie za 129,99 GBP.

Poprzednie wersje okularów Snapchata nie odniosły sukcesu i szybko poszły w zapomnienie. Najnowsza generacja tego urządzenia ma dodany filtr przeciwsłoneczny, a ładuje się  za pomocą etui wykonanego z mikrofibry. Niestety oba wydania nie są wodoodporne. 

Okulary Spectacles 3 będą współpracowały z systemem Android i iOS. Być może okażą się ulubionym gadżetem roku 2019.

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by Freepik

3D nowość Snapchat Spotify VR

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZaprzyjaźnij się z szumem mediów społecznościowych
Nowe technologie na rynku książek elektronicznych. Popularność zyskują synchrobooki, a sztuczna inteligencja podpowie ciekawe tytuły

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow