site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Social Art zmienia się w Bees & Honey – rebranding agencji
15.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Social Art zmienia się w Bees & Honey – rebranding agencji

BH_KV rebrandingowy

Po niemal 10 latach działalności agencja digitalowa Social Art zmieniła nazwę na Bees & Honey. Agencja przeszła kompletny rebranding, tworząc nie tylko nowe logo, ale i cały świat marki. Pomysł bazuje na storytellingu związanym z procesem powstawania miodu i życia pszczół.

– Zdecydowaliśmy się na rebranding w tym trudnym czasie pandemii, żeby sobie i wszystkim wokół dać trochę radości, trochę dobrych informacji – tłumaczy decyzję Maciej Leonard Żybula, CEO Bees & Honey. – Jako symboliczny dzień startu naszego rebrandingu wybraliśmy pierwszy dzień wiosny. Bees & Honey budzi się do życia tak jak natura wokół nas – dodaje.

Logotyp jak plaster miodu i baśniowe KV

Logotyp marki narysowany odręcznym krojem pisma wpisuje się w kształt heksagonu. Podstawowa wersja znaku jest dwukolorowa: brązowo-żółta, jak podstawowe kolory marki. Key visual to niesamowity świat miodnych pomysłów, które w Bees & Honey powstają.

źródło: materiały prasowe

– Tworzenie tego key visuala to była dla nas świetna zabawa – opowiada Maciej Leonard Żybula. – Każdy z nas ma tam swoje ulubione postaci, niektóre zostały bardzo skrzętnie ukryte. Chcemy w ten sposób zaprosić naszych klientów do tego magicznego świata. Porwać do świata naszych nieszablonowych pomysłów – mówi.

Claim i filozofia marki

“Our ideas bring you money, honey” – claim marki obiecuje klientom Bees & Honey rozwiązania, które przynoszą duże zyski. Symboliki ze świata pszczół i miodu jest w tym pomyśle więcej.

Samo powstawanie miodu zostało porównane do procesu kreatywnego oraz do kolejnych etapów obsługi klienta. Gdy pszczoły wylatują z ula w poszukiwaniu nektaru i pyłku, odbywa się budowanie strategii – pracownicy agencji najpierw inspirują się i szukają insightów, by następnie z nich stworzyć dla klienta idealne rozwiązanie. To jednak ma szansę zaistnieć, gdy zostanie odpowiednio wyeksponowane przez media, tak jak miód zyskuje wraz z eleganckim opakowaniem. Sam miód zresztą smakuje za każdym razem nieco inaczej – tak jak różne są kreatywne pomysły agencji.

źródło: materiały prasowe
Sklep internetowy

Marka z nowym otwarciem prezentuje szeroką ofertę ze swojego portfolio w formie sklepu internetowego z produktami agencji: od analizy i budowania strategii, doradztwa, szkoleń i warsztatów, przez kompleksową obsługę marki, kampanie i koncepty kreatywne, produkcję video czy stron www, aż po realizację kampanii mediowych.

– Nasza agencja jest jak rodzina pszczół, które z zaangażowaniem pracują na to, co najpyszniejsze, tworzymy pomysłowe kreacje, które przynoszą naszym klientom wyniki i pieniądze. Poza tym, w naszym biurze naprawdę jest jak w ulu. Nie przestajemy się nawzajem inspirować i tworzymy zespół, który mocno pracuje na wspólny sukces – mówi Maciej Leonard Żybula.

Wszystkie elementy brandingu można zobaczyć na nowej stronie internetowej i w case study rebrandingu agencji.

agencja rebranding

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak marki radzą sobie w czasach pandemii koronawirusa?
Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC

Podobne wpisy:

  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress
  • rynekpierwotny-strona-glowna
    RynekPierwotny.pl z kampanią rebrandingową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow