Po niemal 10 latach działalności agencja digitalowa Social Art zmieniła nazwę na Bees & Honey. Agencja przeszła kompletny rebranding, tworząc nie tylko nowe logo, ale i cały świat marki. Pomysł bazuje na storytellingu związanym z procesem powstawania miodu i życia pszczół.
– Zdecydowaliśmy się na rebranding w tym trudnym czasie pandemii, żeby sobie i wszystkim wokół dać trochę radości, trochę dobrych informacji – tłumaczy decyzję Maciej Leonard Żybula, CEO Bees & Honey. – Jako symboliczny dzień startu naszego rebrandingu wybraliśmy pierwszy dzień wiosny. Bees & Honey budzi się do życia tak jak natura wokół nas – dodaje.
Logotyp jak plaster miodu i baśniowe KV
Logotyp marki narysowany odręcznym krojem pisma wpisuje się w kształt heksagonu. Podstawowa wersja znaku jest dwukolorowa: brązowo-żółta, jak podstawowe kolory marki. Key visual to niesamowity świat miodnych pomysłów, które w Bees & Honey powstają.

– Tworzenie tego key visuala to była dla nas świetna zabawa – opowiada Maciej Leonard Żybula. – Każdy z nas ma tam swoje ulubione postaci, niektóre zostały bardzo skrzętnie ukryte. Chcemy w ten sposób zaprosić naszych klientów do tego magicznego świata. Porwać do świata naszych nieszablonowych pomysłów – mówi.
Claim i filozofia marki
“Our ideas bring you money, honey” – claim marki obiecuje klientom Bees & Honey rozwiązania, które przynoszą duże zyski. Symboliki ze świata pszczół i miodu jest w tym pomyśle więcej.
Samo powstawanie miodu zostało porównane do procesu kreatywnego oraz do kolejnych etapów obsługi klienta. Gdy pszczoły wylatują z ula w poszukiwaniu nektaru i pyłku, odbywa się budowanie strategii – pracownicy agencji najpierw inspirują się i szukają insightów, by następnie z nich stworzyć dla klienta idealne rozwiązanie. To jednak ma szansę zaistnieć, gdy zostanie odpowiednio wyeksponowane przez media, tak jak miód zyskuje wraz z eleganckim opakowaniem. Sam miód zresztą smakuje za każdym razem nieco inaczej – tak jak różne są kreatywne pomysły agencji.

Sklep internetowy
Marka z nowym otwarciem prezentuje szeroką ofertę ze swojego portfolio w formie sklepu internetowego z produktami agencji: od analizy i budowania strategii, doradztwa, szkoleń i warsztatów, przez kompleksową obsługę marki, kampanie i koncepty kreatywne, produkcję video czy stron www, aż po realizację kampanii mediowych.
– Nasza agencja jest jak rodzina pszczół, które z zaangażowaniem pracują na to, co najpyszniejsze, tworzymy pomysłowe kreacje, które przynoszą naszym klientom wyniki i pieniądze. Poza tym, w naszym biurze naprawdę jest jak w ulu. Nie przestajemy się nawzajem inspirować i tworzymy zespół, który mocno pracuje na wspólny sukces – mówi Maciej Leonard Żybula.
Wszystkie elementy brandingu można zobaczyć na nowej stronie internetowej i w case study rebrandingu agencji.
Komentarze: brak