site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Social media w słusznej sprawie - akcja #CoronaNinjas wspierająca szpitale
27.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Social media w słusznej sprawie – akcja #CoronaNinjas wspierająca szpitale

#CoronaNinjas

W Krakowie trwa akcja #CoronaNinjas, która ma na celu wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z koronawirusem. Zbiórka pieniężna jest organizowana online i każdy może wziąć w niej udział. Fundusze zostaną przeznaczone na zakup m.in. maseczek, rękawiczek i gogli ochronnych. 

Od kilku dni tematem numer jeden na całym świecie jest koronawirus. Nic dziwnego. Sieje spustoszenie i panikę, stawia w trudnej sytuacji przedsiębiorców, a najbardziej daje się we znaki służbie zdrowia. Lekarze, pielęgniarki i personel medyczny cały czas „stoi na straży” hospitalizowanych pacjentów. Niestety, w szpitalach brakuje rękawiczek, maseczek, środków dezynfekujących. Krakowskie firmy znalazły na to rozwiązanie – zbiórka pieniędzy online. Akcja ruszyła na Facebooku i portalu zrzutka.pl.

– Braki najpotrzebniejszych środków bezpieczeństwa w postaci maseczek, rękawiczek czy ochronnych gogli, w szpitalach mogą zdarzać się coraz częściej ze względu na wzrost osób zarażonych i hospitalizowanych. Decyzja o zakupie podejmowana jest przez nas tak szybko, jak pozwalają nam możliwości finansowe i dostępność sprzętu – mówi Anna Ledwoń-Blacha, jedna z organizatorek akcji i dyrektor kreatywna w agencji marketingowej More Bananas.

Każdy zakup jest konsultowany z placówkami służby zdrowia, tak aby do szpitali trafił sprzęt spełniający wszystkie wymogi. Jest on pozyskiwany od producentów, dystrybutorów i indywidualnych sprzedawców w całej Polsce.

– Środki będziemy rozdysponowywać na bieżąco, na podstawie formularza potrzeb wypełnianego przez konkretne szpitale. Kiedy tylko pojawi się zapotrzebowanie, będziemy szukać odpowiednich produktów, po czym dostarczać je do szpitali, które zgłosiły nam takie zapotrzebowanie – dodaje Maciej Ryś jeden z organizatorów akcji z krakowskiej firmy Proidea.

Każdy może włączyć się do akcji #CoronaNinjas. Darowiznę można przekazać bezpośrednio na konto:

Fundacja Klaster LifeScience Kraków
ul. Bobrzyńskiego 14, 30-348 Kraków
Nest Bank nr 31 2530 0008 2097 1053 4490 0002
W tytule przelewu wpisując: darowizna na akcję Corona Ninjas

Wpłaty można dokonać również przez Facebooka i portal zrzutka.pl. Więcej informacji o zbiórce znajdziecie tu.

– Jesteśmy w trakcie przygotowywania serwisu informacyjnego COVID-19, na którym będziemy publikować informacje dotyczące efektów akcji #CoronaNinjas. Będziemy również zbierać informacje, które są potrzebne, aby edukować, podpowiadać i wymieniać się wiedzą na temat epidemii. W ten sposób będziemy wspierać i integrować środowisko związane z innowacjami dla zdrowia i jakości życia. Serwis będzie dostępny pod adresem www.lifescience.pl – podkreśla Kazimierz Murzyn z Klaster LifeScience Kraków.

Organizatorem akcji są: Klaster LifeScience Kraków, PROIDEA, More Bananas i @craft partners.

akcja społeczna koronawirus pomoc

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMcDonald’s zmienił swój logotyp na czas pandemii
Naklejka Instagrama „stay home” zachęca do pozostania w domu

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow