site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Spotify dołącza do grona aplikacji inspirujących się TikTokiem
16.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Spotify dołącza do grona aplikacji inspirujących się TikTokiem

david-pupaza-Km5J-KCP1Mw-unsplash

Jak się okazuje, z TikToka może czerpać każdy. Aplikacja, którą pokochali użytkownicy na całym świecie, nie tylko dostarcza rozrywki, ale też realnie wpływa na funkcjonowanie internetowych mediów. Inspirują się nią tacy giganci jak Instagram czy YouTube. Teraz do tego grona dołącza Spotify.

Karta Eksploruj w fazie testów

Być może na pasku narzędzi w aplikacji pojawi się wkrótce czwarta ikona: Eksploruj. Aktualizacja jest obecnie w fazie testów wśród części użytkowników systemu operacyjnego iOS. Twórcy Spotify nie podali jeszcze żadnej informacji, kiedy nowa opcja będzie powszechnie dostępna.

Jedno jest pewne — karta Eksploruj doskonale wpasowuje się w obecny sposób działania serwisu streamingowego. Poznawanie nowej muzyki za pośrednictwem aplikacji stanie się jeszcze łatwiejsze. Użytkownicy mogą już korzystać z playlist dostępnych na Spotify i poleceń podobnych artystów. Po wprowadzeniu aktualizacji wystarczy, że przewiniemy pionowo ekran.

Opcja szczególnie może ucieszyć twórców. Nowa funkcja połączy ich muzykę z profilami podobnych artystów w aplikacji. Dzięki temu będą oni mogli zyskać nowych słuchaczy bez większego wysiłku: po części dzięki algorytmom Spotify, a po części czystym przypadkiem.

Czy TikTok był inspiracją?

Wskazuje na to nie tylko testowany wygląd karty, do złudzenia przypominający tiktokowe rozwiązanie. Również Chris Messina wskazuje podobieństwa między nową opcją a layoutem wspomnianej aplikacji. Mało tego, ekspert z dziedziny mediów społecznościowych nazywa wręcz aktualizację “okrojoną wersją ściany klipów w stylu TikToka”.

Not only that, @Spotify Discover is basically a pared down version of a TikTok-style feed of vertical music videos (likely using their canvas format) that you can like or skip.#NewSpotify pic.twitter.com/hpOEZ8v9bl

— messina.eth (@chrismessina) November 24, 2021

Autor tekstu: Gabriela Bortacka
Źródło zdjęcia głównego: David Pupaza/Unsplash

nowość Spotify TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa aktualizacja YouTube — wycofanie negatywnych opinii
TK MAXX celebruje „Święta na MAXXA”

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...