site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Spotkanie MediaLeaders na Śląsku
24.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Spotkanie MediaLeaders na Śląsku

medialeaders

25 czerwca na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie organizuje Icon Strategies, a patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

MediaLeaders to inicjatywa pro bono powołana do życia przez Piotra Zielińskiego, wydawcę Dzień Dobry TVN. Podczas spotkań Zieliński przybliża specjalistom ds. komunikacji tajniki współpracy z redakcjami telewizyjnymi, na przykładzie pracy TVN. W spotkaniach uczestniczy ok. 20-40 osób.

Spotkanie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc ograniczona jest do 30, z czego dziesięć przeznaczonych jest dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Chęć uczestnictwa można zgłaszać poprzez stronę projektu, decyduje kolejność zgłoszeń.

Dotychczas spotkania MediaLeaders odbywały się w Warszawie i Krakowie. W planach, poza najbliższym w Katowicach, są eventy we Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku. Wzięło w nich udział łącznie ponad 300 specjalistów ds. komunikacji. Za organizację spotkania odpowiada zespół Icon Strategies, natomiast jego gospodarzem jest Stadion Śląski. Patronat nad całym cyklem spotkań sprawuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Udostępnij
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
komunikacja Media Relations meet up Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDON’T THINK PINK, czyli reklamy skierowane do kobiet
Facebook zamierza wprowadzić ranking komentarzy

Podobne wpisy:

  • grafika PR Camp
    7. edycja PR Camp - PRoject your way to success!
  • app-chat-communication-composition-267425
    Conversational commerce – co wniesie Sztuczna Inteligencja do najlepszych sklepów on-line?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Wygrany przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY
  • Reklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa
  • „Słodkie lisa ucha berety” – jak AliExpress wykorzystuje unikalne cechy marki w komunikacji?
Medialna Perspektywa

Tagi

agencja akcja edukacyjna akcja społeczna analityka aplikacja mobilna aplikacje badanie biznes Content Marketing Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kraków kryzys wizerunkowy marketing media meet up monitoring mediów narzędzia nowość platforma Public Relations raport reklama sklep internetowy SMS social media sprzedaż sztuczna inteligencja Twitter współpraca wyszukiwarka święta

REKLAMA

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Home
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...