site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Spotkanie MediaLeaders na Śląsku
24.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Spotkanie MediaLeaders na Śląsku

medialeaders

25 czerwca na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie organizuje Icon Strategies, a patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

MediaLeaders to inicjatywa pro bono powołana do życia przez Piotra Zielińskiego, wydawcę Dzień Dobry TVN. Podczas spotkań Zieliński przybliża specjalistom ds. komunikacji tajniki współpracy z redakcjami telewizyjnymi, na przykładzie pracy TVN. W spotkaniach uczestniczy ok. 20-40 osób.

Spotkanie jest bezpłatne, jednak liczba miejsc ograniczona jest do 30, z czego dziesięć przeznaczonych jest dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Chęć uczestnictwa można zgłaszać poprzez stronę projektu, decyduje kolejność zgłoszeń.

Dotychczas spotkania MediaLeaders odbywały się w Warszawie i Krakowie. W planach, poza najbliższym w Katowicach, są eventy we Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku. Wzięło w nich udział łącznie ponad 300 specjalistów ds. komunikacji. Za organizację spotkania odpowiada zespół Icon Strategies, natomiast jego gospodarzem jest Stadion Śląski. Patronat nad całym cyklem spotkań sprawuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

komunikacja Media Relations meet up Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDON’T THINK PINK, czyli reklamy skierowane do kobiet
Facebook zamierza wprowadzić ranking komentarzy

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow