site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Stań na własnych nogach (z pomocą Rossmanna)
1.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Stań na własnych nogach (z pomocą Rossmanna)

rossmann_mamo_pracuj

„Stań na własnych nogach” – to nowa akcja Rossmanna, która zachęca kobiety do zakładania własnych biznesów. Zgłoszenia do programu ruszyły 15 czerwca. Do wygrania są granty o łącznej wartości 60 tys. złotych.

Wiele kobiet hobbystycznie szyje dziecięce ubranka, wyrabia domowe maseczki, zdobi świece czy ramki na zdjęcia. Obdarowują nimi rodzinę, przyjaciół i znajomych przyjaciół. Akcja Rossmanna stanowi szansę, by przestać działać „po godzinach”, „na boku” i ośmielić się rozpocząć działalność na większą skalę. Sprawić, by pasja stała się źródłem utrzymania.

„Stań na własnych nogach” zachęca kobiety do pochwalenia się swoimi wyrobami. Granty, które mogą dzięki temu zdobyć, umożliwią im udoskonalenie produktów i rozwój własnego biznesu. Pomogą w tym członkowie Klubu Rossmann oraz Fundacja Mamo Pracuj, która od lat wspiera aktywizację zawodową kobiet i dlatego została partnerem merytorycznym akcji.

Od 15 czerwca posiadaczki aplikacji Rossmann PL, będące osobami fizycznymi bądź prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, mogą zgłaszać swoje pomysły na biznes za pośrednictwem strony internetowej. Aby to zrobić należy: zaakceptować regulamin konkursu, wypełnić formularz zgłoszeniowy, dołączyć fotografię lub filmik o produkcie i jego opis. Do zgłoszenia należy dodać także tzw. biznesplan, ale uspokajamy: na stronie będzie dostępny specjalny dokument, który ułatwi jego samodzielne przygotowanie. Co ważne – biznesplan jest wyłącznie dla wiadomości jury i nie będzie publikowany – wiadomo: konkurencja nie śpi. Produkty można zgłaszać w pięciu kategoriach: uroda, zdrowie, moda i akcesoria, drobne artykuły wyposażenia wnętrz oraz artykuły dla dzieci. Na zgłoszenia klubowiczki mają czas do 20 lipca.

Kolejnym etapem konkursu będzie głosowanie na jeden z (maksymalnie) 50 najlepszych, zdaniem jury, zgłoszonych projektów. W komisji zasiądą przedstawiciele firmy Rossmann oraz Fundacji Mamo Pracuj. Oceniane będą: oryginalność, innowacyjność, walory użytkowe i artystyczne produktów. Od 1 sierpnia do 5 września wszyscy posiadacze aplikacji Rossmann PL będą mogli głosować na jedną z propozycji. Każdy będzie mógł oddać tylko jeden głos.

We wrześniu ogłoszone zostaną trzy zwyciężczynie. Nagroda główna to 30 tys. zł., a dwa kolejne miejsca są wyróżnione grantami w wysokości 20 i 10 tys. zł. Pieniądze te, zgodnie z regulaminem, mają zostać przeznaczone na prace nad zgłoszonym produktem, a pośrednio – na rozwój własnej działalności.

Skąd pomysł na taką akcję? Brak funduszy to główny powód powstrzymujący kobiety przed założeniem własnego biznesu. Tak wynika z raportu firmy Deloitte z 2017 roku dotyczącego aktywizacji zawodowej kobiet. Z drugiej strony, na liście amerykańskiego „Forbesa” z 60. najbardziej obiecującymi startupami są aż trzy Polki! Wniosek? Jest potencjał, są chęci, ale czasem po prostu brakuje pieniędzy na własną firmę. Akcja organizowana przez firmę Rossmann to doskonała okazja żeby zaprezentować swój pomysł na biznes, a co więcej – zdobyć grant na jego ekspansję.

biznes konkurs Rossmann

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDlaczego Polacy chcą dostawać SMS-y od urzędników?
Jak utrzymać klientów dzięki social media?

Podobne wpisy:

  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Jak rozwijać biznes online? Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow