site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC
15.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC

giorgio-trovato-_XTY6lD8jgM-unsplash

Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.

Ranking WARC Effective 100 powstaje w oparciu o wyniki lokalnych i międzynarodowych konkursów branżowych, w których oceniana jest efektywność biznesowa i marketingowa działań realizowanych przez agencje dla swoich klientów. W ubiegłym roku Starcom Polska zdominował polską edycję konkursu Effie Awards (zdobywając tytuł agencji mediowej roku oraz Grand Prix), otrzymał tytuł Agencji Mediowej Roku w konkursie Innovation, a także pierwsze miejsce we wszystkich rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA oraz tytuł Sukces Roku według Panoramy Reklamy „Press”. 

– Tak wysokie miejsce naszej agencji w rankingu WARC Effective 100, to najlepszy dowód na to, że Starcom w Polsce, a więc ludzie, z którymi mam ogromną przyjemność na co dzień pracować, prezentują poziom światowy, co w połączeniu z możliwościami jakie mamy, dzięki współpracy w ramach Publicis Groupe, daje najlepsze rezultaty. Myślę też, że pozycja naszej agencji w tym prestiżowym rankingu, to komplement pod adresem całej branży marketingowej w Polsce – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom Polska.

Starcom znalazł się w ścisłej czołówce zestawienia WARC Effective 100 już po raz drugi. W 2016 r. zajął szóste miejsce. W tegorocznym rankingu, z liczbą 40 pkt., agencja uplasowała się na 7. miejscu i jest to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji mediowych z Polski.

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów, podobnie jak rok temu, zajęła 14. miejsce. Rankingi WARC100 dostępne są tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Giorgio Trovato/Unsplash

ranking WARC

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSocial Art zmienia się w Bees & Honey – rebranding agencji
Rola rzecznika prasowego w działaniach PR

Podobne wpisy:

  • pos-2128940_1280
    Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie
  • glownekonf_934208318
    Lexus ogłoszony najbardziej niezawodną marką

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow