site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #staytogether w wykonaniu artystów WOŚP i UNESCO
24.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#staytogether w wykonaniu artystów WOŚP i UNESCO

hannah-busing-Zyx1bK9mqmA-unsplash

Prawie 80 artystów, fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i UNESCO w ramach kampanii społecznej #staytogether stworzyli teledysk, propagujący pozostanie w domach oraz chronienie siebie i najbliższych. Jest to największe przedsięwzięcie na polskiej scenie muzycznej. 

Kto wziął udział w wydarzeniu?

Organizatorami przedsięwzięcia są przedstawiciele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Sieć Kreatywnych Miast Muzyki UNESCO. Natomiast w akcję zaangażowały się m.in. takie gwiazdy jak: Marcin Wyrostek, Renata Przemyk, Ania Brachaczek, Power Collective, Ola Nizio czy Baasch. Ze względu na to, że projekt był realizowany w czasie najbardziej zaostrzonych wytycznych sanepidu, wszyscy muzycy nagrywali piosenkę w swoich domach i przesyłali materiał przez Internet. Dzięki temu, możemy również zobaczyć, jak radzili sobie w trakcie narodowej izolacji. 

Co warto wiedzieć o teledysku? 

Klip rozpoczyna krótkie przemówienie Jurka Owsiaka, prezesa WOŚP, który nawołuje do zachowania odpowiedzialności we wszystkim, co robimy, a także do wzajemnego wsparcia w tym szczególnym czasie. Piosenka w większości została nagrana w języku angielskim, lecz w niektórych momentach artyści śpiewają po polsku. Premiera utworu odbyła się podczas Pol’and’Rock Festival online, który trwał od 30 lipca do 1 sierpnia. 

Co ważne, artyści zrzekli się wynagrodzenia, dzięki czemu cały dochód z odtworzeń utworu na YouTube zostanie przekazany na fundację WOŚP. Warto wsłuchać się w przekaz artystów i wziąć sobie do serca ich słowa, abyśmy w ten sposób mogli jak najszybciej pokonać pandemię.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Hannah Busing/Unsplash

#staytogether kampania społeczna UNESCO WOŚP

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPowrót do szkoły – kampania reklamowa Plus Internet
To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow