site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Stories w czasach pandemii. 6 porad od Facebooka
29.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Stories w czasach pandemii. 6 porad od Facebooka

instagram-1474232_1280

Pandemia koronawirusa wpływa na komunikację marek ze swoimi odbiorcami. Marketerzy zastanawiają się, jak w zaistniałej sytuacji dostosować przekaz i wybrać najlepsze medium komunikacji. W sposobie dotarcia do społeczności i wyborze najbardziej pożądanych treści pomaga Facebook.

Gigant technologiczny opublikował zbiór porad, które zwiększą atrakcyjność Twoich Stories na Instagramie. Dzięki nim Twoja marka pozostanie w stałym kontakcie z odbiorcami, budując przy tym wizerunek oparty na autentyczności i transparentności. W tym krótkim tekście typu tips & tricks znajdziesz 6 ważnych elementów, o których zawsze powinieneś pamiętać, publikując relację na firmowym profilu.

1. Zadbaj o wsparcie dla swojej firmy

Skorzystaj z nowych biznesowych naklejek, przypominających ludziom o możliwości zamówienia jedzenia na dowóz czy kupienia kart podarunkowych. Dodatkowo zapisując relację jako wyróżnioną, zadbasz o większe zasięgi i dłuższą niż 24h trwałość komunikatu!

źródło: socialmediatoday.com
2. Podtrzymuj na duchu i informuj

Podziel się na profilu pozytywnym przekazem, wspierając wartościowe akcje społeczne i szerując z wiarygodnych źródeł informacje dotyczące zaleceń zdrowotnych. Użyj naklejki “Stay home”, aby zachęcić odbiorców do pozostania w domach.

źródło: socialmediatoday.com
3. Bądź bliżej ludzi

Podziel się własną historią. Poinformuj odbiorców, jak obecna sytuacja wpłynęła na Twój biznes oraz co planujesz na przyszłość. Jeśli sam wspierasz lokalną społeczność, pochwal się tym i zachęć innych do podobnej aktywności.

źródło: socialmediatoday.com
4. Rozmawiaj

Używaj naklejek z pytaniami i wejdź w dialog z odbiorcami. Dowiedz się, jak wygląda ich sytuacja oraz jakich treści i wsparcia ze strony Twojej marki potrzebują. Wzbudź w nich również oczekiwanie na nadchodzące wydarzenia online, które prowadzisz.

źródło: socialmediatoday.com
5. Wyjaśniaj

Zadbaj o odpowiednie poinformowanie społeczności. Jeśli wśród zapytań kierowanych do Twojej marki niektóre z nich się często powtarzają, zorganizuj specjalną sesję FAQ, na której rozwiejesz wszelkie wątpliwości.

źródło: socialmediatoday.com
6. Zaangażuj społeczność

Relacje to sposób dla ludzi, na dzielenie się własnymi przeżyciami. Stwórz treści łatwe do share’owania wyzwania, których można się podjąć, czy ankiety aktywizujące odbiorców. Niech za pośrednictwem Twojej marki pokażą, co teraz czują. 

źródło: socialmediatoday.com

Pełne wideo z poradami od Facebooka znajdziesz tutaj.

Autor artykułu: Mateusz Białas
Oryginalny materiał pochodzi ze strony RocketSpace.pl i został udostępniony w ramach współpracy.
Źródło zdjęcia głównego: Wokandapix/Pixabay

Facebook Instagram poradnik Stories

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa pomoc dla adminów grup na Facebooku, czyli „alerty zaangażowania” w fazie testów
PR w branży FinTech – jak robić to dobrze?

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow