site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Stworzenie własnej zbiórki pieniędzy na Instagramie? Teraz to możliwe!
31.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Stworzenie własnej zbiórki pieniędzy na Instagramie? Teraz to możliwe!

katka-pavlickova--1MWTZamkwI-unsplash

Instagram wprowadza funkcję, dzięki której użytkownicy mogą założyć własną zbiórkę pieniędzy na platformie. Datek można przekazać zarówno firmom, jak i osobom fizycznym, jednakże cel wsparcia finansowego musi być powiązany z pandemią. Narzędzie zostało uruchomione przy pomocy Androida.

Tydzień temu, 21 lipca, administratorzy medium udostępnili opcję, umożliwiającą utworzenie zbiórki funduszy mającą wspomóc przedsiębiorstwa oraz zwykłych ludzi w walce z koronawirusem. Narzędzie jest w fazie testów, lecz po ich pozytywnym ukończeniu zostanie wprowadzone w Irlandii, Stanach Zjednoczonych, a także Wielkiej Brytanii. Założenie charytatywnej skarbonki jest możliwe dzięki specjalnej naklejce, podobnej do tej, która wspierała małe firmy.

źródło: about.instagram.com

Jak założyć własną zbiórkę?

To proste, wystarczy w ustawieniach konta kliknąć „Edytuj profil”, a później „Dodaj zbiórkę funduszy”. Następnie należy wejść w „Zbierz pieniądze”. Potem wystarczy już tylko wybrać zdjęcie i kategorie skarbonki z dostępnych opcji np. zwierzęta, pomoc kryzysowa czy wiara oraz kliknąć „Wyślij”. Po jej utworzeniu można dodać charakterystykę swojej zbiórki, opisując, dlaczego chcemy ją utworzyć oraz komu pragniemy pomóc. To pomoże w jej rozpowszechnianiu, a co za tym idzie, zwiększy szansę na zgromadzenie dużej sumy. 

Co jeszcze warto wiedzieć o nowej opcji?

Zanim udostępnimy własną formę pomocy, należy podać swoje dane do systemu Stripe Instagrama. Jest to ważne, ponieważ te informacje również biorą udział w weryfikacji zgłoszenia. Gdy administratorzy je zatwierdzą, możemy zacząć gromadzić datki. Każda zbiórka trwa 30 dni, po tym czasie zostanie ona zamknięta, by do tego nie dopuścić, należy ją prolongować o kolejny miesiąc. Ilość przedłużeń jest nieograniczona. Po zakończeniu akcji zebrane pieniądze trafią na wskazane konto bankowe. Z nowej funkcji mogą korzystać wyłącznie osoby powyżej 18 r.ż. 

Warto podkreślić, że osoby dokonujące wpłaty mogą ukryć swoją tożsamość, dzięki czemu inni użytkownicy, pragnący wesprzeć skarbonkę, nie będą wiedzieć, kim są pozostali oferujący. Jednakże każdy założyciel zbiórki ma wgląd do danych osobowych, a także wysokości kwoty poszczególnych darczyńców. Miejmy nadzieję, że już wkrótce wszyscy będziemy mogli korzystać z nowej funkcji, abyśmy mieli możliwość w realny sposób przyczynić się do zwalczenia epidemii.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Katka Pavlickova/Unsplash

Instagram nowość zbiórka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNarodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikację wizualną
Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Konsumenci już oczekują interakcji z SI

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow