site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją
25.01.2023  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

1200x628 linkpost SM(9)

Przed nami styczniowa edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 31 stycznia, w godzinach 15:00 – 16:35. W agendzie trendy w e-marketingu na 2023 r. i aż dwie prezentacje na temat sztucznej inteligencji. Trwa rejestracja!

Podczas 35. edycji DIMAQ Voice prelegentki podsumują rok 2022 i przedstawią trendy na ten rok w digitalu, zaprezentują narzędzie do tworzenia obrazów AI, stworzą obraz reklamowy i porównają razem z nami, czy jest lepszy od agencyjnego, przedstawią prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji.

Wystąpią: Urszula Salawa z RTB House, Gabi Benesz i Ada Skowronek z GoldenSubmarine, oraz Dorota Pielak, LGL – IP LAW w Warszawie.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja – tutaj. Zapraszamy!

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05
„Podsumowanie 2022 i trendy na 2023 w digital marketingu”
Urszula Salawa, Business Development Manager, RTB House

Mijający rok w digital marketingu stał pod znakiem elastyczności, personalizacji, dostarczenia konsumentowi dokładnie tego, czego potrzebuje bez zbędnych komunikatów, ale także śmielszego wykorzystania AI w reklamach. Co czeka marketerów oraz firmy w 2023 roku? Jakie trendy zdominują rynek online’owego marketingu?

Z tej prelekcji dowiesz się:

  1. Podsumowanie trendów 2022
  2. Przedstawienie trendów na 2023
  3. Co nas czeka w 2023 w digital marketingu?

Prelekcja II, godz. 15:35
„Agencja czy AI – kto lepszy w kreacji reklamowej?”
Gabi Benesz, Creative Group Head i Ada Skowronek, Motion Designer, GoldenSubmarine

Czy art directorzy i graficy powinni się martwić o swoją zawodową przyszłość? Czy już wkrótce zastąpi ich sztuczna inteligencja? Poznamy narzędzie do tworzenia obrazów AI, wspólnie stworzymy obraz reklamowy i porównamy, czy jest lepszy od agencyjnego.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  1. Mocne i słabe strony obrazów AI
    Odpowiemy na pytanie z czym, na dziś AI radzi sobie znakomicie, a czego jeszcze powinna się nauczyć? Rozpatrzymy kompozycję, światła, cienie, kolory, faktury i anatomię.
  2. Gdzie i w jaki sposób wygenerować obraz w AI? Pokażemy, w jaki sposób formułować monity tekstowe dla programu, aby osiągnąć najlepsze efekty.
  3. Kreacja agencyjna
    Wspólnie z uczestnikami opiszemy, co widzimy na obrazie stworzonym przez team kreatywny i sformułujemy jego opis dla sztucznej inteligencji.
  4. Tworzenie kreacji przez AI
    Wprowadzimy opis do programu i przejdziemy przez rozmaite iteracje obrazu.
  5. Gdzie już jest obecna sztuczna inteligencja, a na co jeszcze czekamy?
    Pokażemy, że każdy dzień przynosi coś nowego – od kolejnej, ulepszonej wersji programu, przez różnego rodzaju narzędzia wykorzystujące AI i źródła, z których być może, lada dzień będziemy mogli korzystać

Prelekcja III, godz. 16:05
„Prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji, w kontekście odpowiedzialności za godną zaufania AI.”
Dorota Pielak, Partner w kancelarii prawa własności intelektualnej LGL – IP LAW w Warszawie

W projektach opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym kluczową rolę odgrywają dane: jak najlepszej jakości i w jak największej ilości. Gdy dane są nieprawidłowe, wynik działania sztucznej inteligencji będzie wypaczony. Pozyskiwanie danych do projektów opartych na AI ma wiele aspektów prawnych, choćby dlatego, że różne rodzaje potrzebnych danych często będą objęte prawami własności intelektualnej osób trzecich. Prawidłowość i legalność danych w projektach AI jest istotnym elementem odpowiedzialności za tzw. godną zaufania AI, której ramy prawne tworzy właśnie Unia Europejska.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  1. Kiedy dane potrzebne do rozwoju projektu AI chronione są różnymi formami własności intelektualnej, takimi jak np. bazy danych, dane osobowe, utwory, znaki towarowe; jak pozyskać poszczególne rodzaje danych chronionych.
  2. Przypadki danych „otwartych” – np. tzw. dozwolony użytek do celów TDM, ustawa o danych otwartych.
  3. Współdzielenie danych między partnerami we wspólnych lub wielostronnych projektach AI – kto ma prawa do wyników AI, kto ponosi odpowiedzialność.
  4. Kilka słów o zarządzaniu danymi w projektach AI na gruncie przyszłego rozporządzenia UE o AI.
Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie. Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Partner technologiczny: LiveWebinar

dimaq podsumowanie sztuczna inteligencja trendy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy
Firmy chętnie inwestują w influencer marketing. Jakie prognozy dla branży?

Podobne wpisy:

  • Teksty generowane przez sztuczną inteligencję
    Teksty generowane przez sztuczną inteligencję mogą stanowić poważne zagrożenie dla użytkowników
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...