site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack
13.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack

cover

Motocykle w specjalnej wersji Travel Pack są wyposażone w dodatkowe akcesoria zwiększające użyteczność i komfort podróżowania. Komunikację nowej edycji motocykli przygotowała agencja CU Communication Unlimited.

Wersja specjalna Travel Pack jest dostępna w kilku modelach motocykli, dzięki czemu każdy może wybrać maszynę idealnie dopasowaną do swojego charakteru i trybu życia. Klienci, którzy zakupili już motocykl Suzuki mogą dokupić pakiet akcesoriów w promocyjnej cenie.

Reklama jest adresowana do aktywnych mężczyzn w wieku 40-60 lat, fanów motocykli i podróży. Od początku czerwca jest obecna w prasie, internecie i w mediach społecznościowych.

Za kreację reklam oraz działania w portalach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a zakupem mediów (prasa, internet) na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

źródło: materiały prasowe

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

kampania reklamowa Suzuki

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNałęczowianka ruszyła z kampanią popularyzującą recykling
W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow