site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Suzuki z działaniami CSR w dobie koronawirusa
21.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Suzuki z działaniami CSR w dobie koronawirusa

auta_2

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce Communication Unlimited zainicjowało przekazanie przez Suzuki Motor Poland do Szpitala Czerniakowskiego miejskich modeli samochodów japońskiej marki.

Samochody udostępnione w ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” to miejskie modele Swift i Ignis. Pojazdy użyczono bezpłatnie na okres miesiąca z możliwością przedłużenia o kolejne. Auta mają wesprzeć personel medyczny w codziennych czynnościach związanych ze zwalczaniem pandemii koronawirusa.

– Coraz więcej firm wspiera medyków w tym trudnym dla wszystkich czasie, bo w ten sposób  możemy okazać im wdzięczność za ich walkę o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. W tak trudnych momentach najważniejsza jest solidarność. Dlatego zachęcamy do włączania się do akcji pomocowych. Liczy się każdy gest – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

źródło: materiały prasowe

Communication Unlimited oprócz wsparcia Suzuki w tej akcji, przygotowało logo akcji i naklejki na samochody. CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

CSR koronawirus Suzuki

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak dobrać kolor do logo marki?
Facebook udostępnia nowe reakcje w związku z pandemią

Podobne wpisy:

  • benjamin-child-GWe0dlVD9e0-unsplash
    CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • pexels-cottonbro-studio-3205570
    Rola CSR w cieniu narastającej popularności ESG

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow