W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce Communication Unlimited zainicjowało przekazanie przez Suzuki Motor Poland do Szpitala Czerniakowskiego miejskich modeli samochodów japońskiej marki.
Samochody udostępnione w ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” to miejskie modele Swift i Ignis. Pojazdy użyczono bezpłatnie na okres miesiąca z możliwością przedłużenia o kolejne. Auta mają wesprzeć personel medyczny w codziennych czynnościach związanych ze zwalczaniem pandemii koronawirusa.
– Coraz więcej firm wspiera medyków w tym trudnym dla wszystkich czasie, bo w ten sposób możemy okazać im wdzięczność za ich walkę o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. W tak trudnych momentach najważniejsza jest solidarność. Dlatego zachęcamy do włączania się do akcji pomocowych. Liczy się każdy gest – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.
Communication Unlimited oprócz wsparcia Suzuki w tej akcji, przygotowało logo akcji i naklejki na samochody. CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Komentarze: brak