site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Świąteczna współpraca marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z frisco.pl
2.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Świąteczna współpraca marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z frisco.pl

Wawel_Zostań pomocnkiem św. Mikołaja_1200x800

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się coraz większymi krokami. To oznacza, że po raz kolejny rusza organizowana przez Wawel i Fundację “Wawel z Rodziną” ogólnopolska akcja “Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”. Już po raz trzeci specjalnym partnerem akcji został sklep internetowy frisco.pl. Teraz, przy okazji zakupów minimum dwóch ulubionych słodyczy marki Wawel w sklepie internetowym frisco.pl, można jednym kliknięciem myszy podarować trzeci produkt dzieciakom z wybranych domów dziecka z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania.

Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” startuje już 17 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że trzeci produkt – Czekolada Mleczna Truskawkowa 100g – trafi do jednej z czterech Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych: Zespołu do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych nr 1 w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6, Centrum Administracyjnego Nr 1 Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Krakowie przy ul. Dunajewskiego 5, Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania przy ul. Lekcyjnej 29 i do Centrum Wspierania Rodzin ”Swoboda” w Poznaniu przy ul. Swoboda 59.

Akcja potrwa do 12 grudnia br. Po tym terminie, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia, nastąpi uroczyste przekazanie słodyczy.

Frisco.pl Wawel współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCo kupują dorośli z pokolenia Z? Najczęściej to, co reklamują influencerzy
Facebook wprowadza nowy system tłumaczeń

Podobne wpisy:

  • Ewa Bilan-Stoch dla marki Fox Dekorator
    Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator
  • solen-feyissa-Rd5Z0K1lS7k-unsplash
    TikTok Kitchen, czyli zamów jedzenie z TikToka

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...