site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Światowa Organizacja Turystyki (UNWTO) i CNN ze wspólną kampanią "Travel Tomorrow"
4.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Światowa Organizacja Turystyki (UNWTO) i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”

CNN UNWTO Travel Tomorrow

CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.

Kampania obejmuje 60-sekundowy film przedstawiający osiem różnych krajów rozrzuconych po całym globie, który zabiera widzów w podróż dookoła świata, przypominając im o wspaniałych miejscach znajdujących się poza ich najbliższym otoczeniem. Travel Tomorrow to kampania, która została stworzona po to, aby pobudzić wyobraźnię i zachęcić do planowania przyszłych podróży – spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi, wypraw pełnych przygód i nowej kultury czy wyjazdów służbowych.

Twórcy zważając na fakt, że turyści z całego świata zostali uziemieni przez COVID-19 i tęsknią za możliwością eksploracji oraz nawiązywaniem nowych znajomości, w tym 60-sekundowym materiale próbują podkreślić, jak ważne jest trzymanie się nadziei na podróżowanie w innym, już dozwolonym czasie, zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Film został wyprodukowany przez Create – wewnętrzne studio kreatywne CNN International Commercial (CNNIC) i jest dostępny na CNN International. Co więcej, kampania jest kontynuacją komunikatów UNWTO z czasów pandemii.

Inspiring people to dream of destinations to visit & #TravelTomorrow, once it is deemed safe, is the message in a new @CNNCreate campaign for @UNWTO . The film encourages imagination of future trips including adventure, business, culture, family & friends https://t.co/jJk3mV8q3T pic.twitter.com/2wBajlguSW

— CNN International PR (@CNNPRUK) May 26, 2020

– Podróże i turystyka to zdecydowanie jeden z najbardziej dotkniętych sektorów w wyniku pandemii koronawirusa. Nasze zaangażowanie we wspieranie tej branży opiera się m.in. na wieloletniej współpracy z UNWTO oraz jej członkami z całego świata. Uważam, że niezwykle ważne jest podzielenie się tym odpowiedzialnym, ale aspirującym przesłaniem z globalną publicznością CNN. Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra” – Rani Raad, President, CNN Worldwide Commercial.

– W tych wyjątkowo trudnych czasach każdy z nas ma do odegrania ważną rolę, powinniśmy pozostać w domu, wspierając tym samym wysiłki podejmowane przez globalną społeczność opieki zdrowotnej w walce z pandemią, abyśmy mogli odbyć „podróż jutra” – #TravelTomorrow. Jednak nie równa się to zaprzestaniu marzeń o miejscach, które pewnego dnia odwiedzimy. Dlatego jestem podekscytowany tą nową inicjatywą CNN, cenionego partnera UNWTO, mającą na celu utrzymanie świata w kontakcie z ludźmi i miejscami oraz wsparcie turystyki. Sektora, który będzie miał do odegrania kluczową rolę w ożywieniu gospodarki poszczególnych krajów – Zurab Pololikashvili, Secretary General w UNWTO.

CNN kampania promocyjna koronawirus turystyka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCopywriterze, nie zaśmiecaj swojego tekstu! 5 złych nawyków copywriterskich
Twitter z nowym narzędziem!

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • ecommerce-g07155ba81_1280
    Pandemia o 10 lat przyspieszyła rozwój e-handlu. W 2047 roku 75 proc. zakupów będzie dokonywanych online

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow