site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Sztuczna inteligencja zawitała na TikToka
27.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Sztuczna inteligencja zawitała na TikToka

pexels-cottonbro-studio-5081930

TikTok, a właściwie firma zewnętrzna na zlecenie platformy, opracowała narzędzie AI, które znacznie ułatwi pracę każdemu twórcy korzystającemu z konta firmowego. To nie tylko oszczędność czasu, ale też pomoc w tworzeniu kreatywnych materiałów, co istotne, spersonalizowanych pod użytkownika.

O czym mowa? W Creative Center dostępna jest już funkcja oparta na AI, która może wygenerować gotowe skrypty dla filmów. Użytkownik otrzymuje nie tylko scenariusz, ale dodatkowo wskazówki wizualne i dźwiękowe, jak np. propozycje podkładów najlepiej pasujących do filmu.

Całość powstaje na podstawie przekazanych przez twórcę danych na temat produktu, branży, czy słów kluczowych istotnych dla danego materiału. Podaje on też długość filmu – 15-30 lub 31-60 sekund. Sztuczna inteligencja, na podstawie przekazanych informacji, opracowuje kilka wersji scenariusza. Użytkownik może wybrać ten, który najbardziej do niego przemawia.

Z narzędzia korzystać można za darmo, natomiast, jak podkreśla TikTok, nie jest ono idealne i mogą pojawiać się w nim błędy, ponieważ opracowała go zewnętrzna firma. Dodatkowo cała odpowiedzialność za wykorzystanie wygenerowanego scenariusza spoczywa na użytkowniku. To po jego stronie jest zadbanie, aby film był zgodny z obowiązującym prawem. TikTok w żaden sposób nie wspiera, sponsoruje lub zatwierdza opracowanych przez AI treści.

Autor tekstu: Jarosław Pawlik
Źródło zdjęcia głównego: cottonbro studio/Pexels

AI nowość sztuczna inteligencja TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRewolucyjne przemiany w Snapchat: nowy layout reklam
Twitter wkracza w świat rekrutacji: Testowanie opcji publikacji ofert pracy

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow