site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Szukasz specjalisty? Nowa funkcja LinkedIn ułatwi Ci zadanie
26.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Szukasz specjalisty? Nowa funkcja LinkedIn ułatwi Ci zadanie

LinkedIn Icon Line Connection of Circuit Board

LinkedIn wprowadza nową opcję, “Znajdź eksperta”. Umożliwi ona znalezienie specjalisty w danej dziedzinie na podstawie szczegółowego wyszukiwania. Takie rozwiązanie stanowi duże udogodnienie, zwłaszcza dla freelancerów poszukujących zleceń.

LinkedIn nieustannie szuka nowych rozwiązań, by jeszcze bardziej ulepszyć swoją aplikację. Wprowadzane są kolejne aktualizacje skierowane głównie dla freelancerów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. W lipcu pojawiła się możliwość wpisania oferowanych przez siebie usług i ulepszony system wyszukiwania. Teraz serwis pomoże Ci wyszukać właściwego specjalistę, niezależnie od tego, kogo potrzebujesz. A wszystko za pomocą prostego narzędzia: “Znajdź eksperta”. Opcja dostępna jest dla użytkowników systemu iOS oraz Android na całym świecie.

Jak znaleźć eksperta?

Aby znaleźć specjalistę, za pomocą wyszukiwarki wystarczy zawęzić obszar poszukiwań, wybierając konkretną specjalizację. Wtedy ukaże się lista osób, które zaznaczyły, że są otwarte na współpracę. Następnie na podstawie doświadczeń i rekomendacji można znaleźć odpowiedniego eksperta w danej dziedzinie.

  • źródło: blog.linkedin.com
  • źródło: blog.linkedin.com
Poproś o rekomendacje

Rekomendacje to jeden z łatwiejszych sposobów poszukiwania pracowników. Aby usprawnić ten proces, LinkedIn wprowadził narzędzie, które jeszcze bardziej to ułatwi. Wystarczy kliknąć pole tworzenia wpisu rekomendującego, wybrać opcję “Znajdź eksperta”, a następnie podać wszelkie niezbędne informacje, takie jak kogo się szuka, w jakim celu i czego oczekuje, aby uzyskać dokładne rekomendacje. Po wypełnieniu tych danych wybierasz zasięg posta, wówczas jego odbiorcy będą mogli polecić odpowiednich kandydatów.

Inspirowane Facebookiem?

Nowa opcja bardzo przypomina rozwiązanie dostępne na Facebooku, “Poproś o rekomendacje”, przy czym twórcy LinkedIn skupiają się przede wszystkim na freelancerach oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Tym samym umożliwiają im znalezienie nowych zleceń oraz powiększanie swoich sieci o konkretnych specjalistów.

źródło: socialmediatoday.com

Autor tekstu: Anna Sroka
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by natanaelginting

human resources LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGoogle wprowadza nowe oznaczenia linków
Pinterest wprowadza zmiany po opublikowaniu danych na temat wyszukiwań wizualnych

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow