site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Szymon Majewski robi w domu metodą chałupniczą reklamę Plusa
3.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Szymon Majewski robi w domu metodą chałupniczą reklamę Plusa

thomas-william-4qGbMEZb56c-unsplash

Najnowsza reklama sieci komórkowej Plus powstała metodą… chałupniczą. Majewski nagrał ją samodzielnie w swoim domu w ramach akcji #zostańwdomu.

Najnowsze spoty reklamowy sieci Plus to reklamy, które domowymi sposobami nagrał Szymon Majewski, a w dodatku sam w nich występuje. Wszystko to przez pandemię koronawirusa i w celu przekonania klientów sieci komórkowej, aby pozostali w swoich domach.

Metryczka kampanii:

  1. Kampania: Plus. #zostańwdomu
  2. Nazwa reklamy: 1. Rebus Kontakt, 2. Plus DATA Rebus Okno
  3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa
  5. Reżyser: Szymon Majewski
  6. Operator obrazu: Szymon Majewski
  7. Scenariusz: 1. Weronika Zielińska, Ewa Juszczuk, 2. Weronika Zielińska, Piotr Jakubowski
  8. Muzyka: 1. Sexy Chica”  Cesar Benitez, Cristobal Guerrera, Enrique Castillo, 2. „Elevator Time” Kyle Newmaster
  9. Producent: Mariusz Matwiejczuk
  10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  11. Postprodukcja: Televisor, ZtudioiBurza
  12. Dom mediowy: Vizeum
  13. Media: TV, Online

Źródło zdjęcia głównego: Thomas William/Unsplash

#zostańwdomu koronawirus Plus Polkomtel spot reklamowy Szymon Majewski

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPoczta Polska: reklama adresowa cieszy się coraz większą popularnością
Rynek podcastów szansą dla reklamodawców

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow