site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Tajemnica przypadkowych słów kluczowych w trendach na Twitterze została rozwiązana
9.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Tajemnica przypadkowych słów kluczowych w trendach na Twitterze została rozwiązana

cell-phone-1245663_1280

Od początku września br. na Twitterze można zobaczyć wyjaśnienie, dlaczego dany temat znajduje się na liście trendów. Jest to nowość, o którą już wcześniej prosili internauci, ponieważ ułatwi użytkownikom korzystanie z serwisu. 

Czy zmiany są konieczne?

O wprowadzonej funkcji przedstawiciele medium poinformowali 1 września na swoim blogu. Zmiany są odpowiedzią na regularnie pojawiające się pytania ze strony osób korzystających z platformy. W ciągu poprzedniego roku ponad pół miliona internautów wysłało prośbę do administracji o wytłumaczenie schematu pojawiających się fraz kluczowych w sekcji “Trends for you”. Z tego względu pracownicy Twittera postanowili opracować dwa sposoby, dzięki którym użytkownicy serwisu będą mogli zrozumieć algorytm. 

Reprezentatywny tweet

Od kilku dni do niektórych postów jest dodawany wyjaśniający wpis, tłumaczący, dlaczego właśnie to słowo jest popularne. Mechanizm działania jest prosty. Algorytm dopasowuje dany tweet, oceniając, czy konkretne słowo kluczowe odzwierciedla konkretny trend oraz sprawdza, czy jest on popularny. 

Ponadto, pracownicy medium w specjalnie przygotowanym oświadczeniu wyjaśniają, że aby spełnić wszystkie warunki, dana fraza nie może być obraźliwa, zawierać wiadomości typu spam, a także nie powinna być publikowana przez konta próbujące skorzystać z systemu Twittera. Reprezentatywne wpisy są już dostępne w systemie Android oraz iOS. W przyszłości będą również obecne na oficjalnej stronie portalu. 

źródło: blog.twitter.com
Krótki opis

W najbliższych tygodniach zostaną udostępnione zwięzłe teksty dołączane do trendu, które będą pomocne przy łączeniu kontekstu do konkretnej frazy. Charakterystyka w kompleksowy i przystępny sposób wyjaśni schemat załączania wybranych słów kluczowych. Tego rodzaju rozwiązania są już dostępne na witrynie oraz w systemach iOS i Androidzie.

źródło: blog.twitter.com
Kto może używać narzędzia?

Z nowej funkcji użytkownicy platformy mogą korzystać w Wielkiej Brytanii, Argentynie, Australii, Brazylii, Kanadzie, Kolumbii, Egipcie, Francji, Indiach, Irlandii, Japonii, Meksyku, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Hiszpanii, a także w USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na razie zarządcy Twittera nie mają w planach rozszerzać oferty dla polskich internautów. 

Zarządcy serwisu zapowiadają, że mają zamiar ulepszyć trendy, dodając więcej kontekstu do wybranych słów kluczowych. Miejmy nadzieję, że w przyszłości narzędzie zostanie udostępnione również w Polsce, aby także polscy użytkownicy mogli w pełni świadomie korzystać z Twittera.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Free-Photos/Pixabay

nowość trendy Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRanking najpopularniejszych marek sportowych w poszczególnych krajach – różnice dają do myślenia, sprawdźcie sami!
Targi e-commerce eTradeShow już w ten czwartek!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow