site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
4.10.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Teraz możesz mieć wiele profili na Facebooku

unnamed

Meta wprowadza nową funkcję na Facebooku – Additional Personal Profiles (Wiele Profili Osobistych), dzięki której użytkownicy będą mogli w łatwy sposób decydować, jakie treści udostępniają i z kim je dzielą, oddzielając różne aspekty swojego życia. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowy na Facebooku, czy też korzysta z platformy od dawna, może na przykład oddzielić relacje osobiste od zawodowych lub zachować jeden profil powiązany ze społecznością, której jest częścią, a drugi profil tylko dla znajomych lub rodziny.

Do tej pory Meta oferowała wiele sposobów pozwalających na wybranie konkretnej grupy odbiorców, którzy widzą udostępnioną treść na Facebooku. Jednak po eksperymentach z wieloma profilami w ciągu ostatniego roku wiele użytkowników stwierdziło, że Additional Personal Profiles (Wiele Profili Osobistych) pozwala na większą przejrzystość i pomaga czuć się swobodniej.

Meta pozostaje zaangażowana w zapobieganiu podszywania się i fałszowania tożsamości, dlatego główny profil na Facebooku musi mieć nazwę, którą użytkownik posługuje się na co dzień. Użytkownicy mogą natomiast wybrać dowolną nazwę dla swoich dodatkowych profili, o ile nie naruszają one zasad opisanych na stronie.

Możliwość tworzenia wielu profili osobistych zaczyna być wdrażana globalnie już dziś i będzie kontynuowana w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Więcej o nowej funkcji na Facebooku możecie przeczytać na stronie Meta.

Facebook Meta nowość
Poprzedni wpisJohnson & Johnson w nowej odsłonie
adidas Originals z nowym hasłem przewodnim

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow