site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
16.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts

szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash

YouTube, w ramach nowego raportu o zarobkach, potwierdził informację o rozpoczęciu testowego dodawania reklam między klipami w Shorts – czytamy w artykule socialmediatoday.com.

YouTube Shorts są dostępne w Polsce od lipca 2021, umożliwiają one tworzenie krótkich formatów na platformie. Twórcy w ramach tej funkcji mogą nagrywać niedługie klipy, dodając do nich muzykę i na przykład ustawiając ich prędkość. Jest to format podobny do tego znanego nam z TikToka. W przypadku YouTube jest to dobre narzędzie dla twórców do promowania swojego kanału głównego.

W tym momencie – opisuje socialmediatoday.com – tego typu klipy mają średnio ponad 30 miliardów wyświetleń dziennie. Stawarza to kolejną możliwość zarabiania na YouTube przez twórców. Do tej pory, jak podaje socialmediatoday.com, osoby nagrywające tego typu filmiki były finansowane przede wszystkim przez serwis, co stało się problematyczne. Wypłaty były zmienne, a najlepsi twórcy zaczęli być sfrustrowani zachętami na nowych. Czytamy również o tym, że może to sprawić, że te osoby zaczną przenosić do lepiej płatnych portali.

Rozpoczęcie testu związanego z wprowadzeniem reklam jest próbą zmiany opisanej sytuacji.

Autor tekstu: Kinga Kurant
Źródło zdjęcia głównego: Szabo Viktor/Unsplash

nowość test YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPerformance marketing – czym jest i dlaczego jest tak ważny?
Działania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców
  • amin-moshrefi-z3jCMSm4Rrc-unsplash
    WhatsApp Cloud API dostępny już dla wszystkich biznesów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...