site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Tik Tok otworzył swoje biuro w Polsce
12.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Tik Tok otworzył swoje biuro w Polsce

solen-feyissa-Yaw9mfG9QfQ-unsplash

26 stycznia w Warszawie zostało otwarte pierwsze biuro Tik Toka w Polsce. Głównym zadaniem nowej siedziby jest budowanie świadomości firmy w naszym kraju, a także pomoc przedsiębiorstwom w rozwoju ich obecności marketingowej na tym medium. 

Dlaczego zdecydowano się na taki krok?

Zarządcy platformy postanowili otworzyć swoje biuro w Polsce w odpowiedzi duży wzrost polskich użytkowników obecnych na platformie w ubiegłym roku. To pozwala wysnuć wniosek, że nasz rodzimy rynek jest dla przedstawicieli serwisu strategicznym, dzięki czemu udział polskich marek obecnych na portalu będzie jeszcze większy.  

Co zamierza Tik Tok?

Za działania aplikacji w Polsce i Europie Zachodniej jest odpowiedzialna Sylwia Chada, która zajęła stanowisko głównego menedżera. Według niej serwis jest bardzo potrzebny w dobie pandemii, kiedy ludziom brakuje rozrywki i pozytywnych impulsów, a Tik Tok jest w stanie je zagwarantować. Oprócz tego, platforma będzie zajmować się budowaniem świadomości swojej marki wśród polaków oraz wspierać krajowych przedsiębiorców w osiąganiu celów związanych z prowadzeniem profilu na ich serwisie. 

Nowe biuro = nowe miejsca pracy 

Uruchomienie nowej lokalizacji firmy to nie tylko korzyści w postaci wsparcia przedsiębiorców oraz użytkowników aplikacji, to także możliwość zdobycia zatrudnienia na dzisiejszym, trudnym rynku pracy. Już teraz w polskiej siedzibie pracuje kilkadziesiąt osób, lecz według prognoz liczba ta zwiększy się trzykrotnie, a zespół zasilą specjaliści z dziedziny reklamy, mediów, marketingu oraz z obszarów nowej technologii. 

Oby prace w polskim oddziale Tik Toka były owocne i służyły nie tylko przedsiębiorcom, ale również zwykłym użytkownikom aplikacji, a krajowa siedziba rozwijała się, pretendując do światowej czołówki marki. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash

TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSAPR zaprezentował Program Działań na 2021 rok
Poczta Polska i Lasy Państwowe wspólnie dla środowiska

Podobne wpisy:

  • Beautiful smiling model dressed in summer hipster clothes.Sexy carefree girl posing in studio near blue wall in jeans shorts.Trendy and funny woman taking selfie self portrait photos on smartphone
    TikTok z nowymi ustawieniami dla nastolatków
  • rahul-chakraborty-xsGxhtAsfSA-unsplash
    Topowe aplikacje 2020 roku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...