26 stycznia w Warszawie zostało otwarte pierwsze biuro Tik Toka w Polsce. Głównym zadaniem nowej siedziby jest budowanie świadomości firmy w naszym kraju, a także pomoc przedsiębiorstwom w rozwoju ich obecności marketingowej na tym medium.
Dlaczego zdecydowano się na taki krok?
Zarządcy platformy postanowili otworzyć swoje biuro w Polsce w odpowiedzi duży wzrost polskich użytkowników obecnych na platformie w ubiegłym roku. To pozwala wysnuć wniosek, że nasz rodzimy rynek jest dla przedstawicieli serwisu strategicznym, dzięki czemu udział polskich marek obecnych na portalu będzie jeszcze większy.
Co zamierza Tik Tok?
Za działania aplikacji w Polsce i Europie Zachodniej jest odpowiedzialna Sylwia Chada, która zajęła stanowisko głównego menedżera. Według niej serwis jest bardzo potrzebny w dobie pandemii, kiedy ludziom brakuje rozrywki i pozytywnych impulsów, a Tik Tok jest w stanie je zagwarantować. Oprócz tego, platforma będzie zajmować się budowaniem świadomości swojej marki wśród polaków oraz wspierać krajowych przedsiębiorców w osiąganiu celów związanych z prowadzeniem profilu na ich serwisie.
Nowe biuro = nowe miejsca pracy
Uruchomienie nowej lokalizacji firmy to nie tylko korzyści w postaci wsparcia przedsiębiorców oraz użytkowników aplikacji, to także możliwość zdobycia zatrudnienia na dzisiejszym, trudnym rynku pracy. Już teraz w polskiej siedzibie pracuje kilkadziesiąt osób, lecz według prognoz liczba ta zwiększy się trzykrotnie, a zespół zasilą specjaliści z dziedziny reklamy, mediów, marketingu oraz z obszarów nowej technologii.
Oby prace w polskim oddziale Tik Toka były owocne i służyły nie tylko przedsiębiorcom, ale również zwykłym użytkownikom aplikacji, a krajowa siedziba rozwijała się, pretendując do światowej czołówki marki.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash
Komentarze: brak