site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
9.02.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash

TikTok postanowił wprowadzić własne zasady dotyczące oznaczania mediów państwowych, których celem ma być zapewnienie użytkownikom dokładnych i przejrzystych treści oraz umożliwienie podejmowania działań, kiedy wchodzą w interakcję z treściami z kont medialnych, które mogą przedstawiać punkt widzenia rządu. Przy profilach danych mediów, jak i przy filmach, które publikują, pojawią się specjalne etykiety informacyjne. 

Jak czytamy w komunikacie prasowym, TikTok starał się opracować niezależnie zweryfikowaną metodologię, która będzie kierować decyzjami dotyczącymi etykietowania mediów powiązanych z państwem. W zeszłym roku przeprowadzono pilotażowe działania w Rosji, Ukrainie i Białorusi, dodając etykiety do treści i kont powiązanych z tamtejszymi mediami. Polityka ta została rozszerzona o kolejnych 40 rynków (w tym Polskę) na całym świecie. Systematycznie będzie rozszerzana o kolejne kraje i regiony.

Z opinii, jakie otrzymano, nie ma jednego uniwersalnego podejścia do mediów powiązanych z państwem, a wspieranie edukacji użytkowników na temat różnych sposobów, w jakie państwa starają się wpływać na wiadomości i reportaże, jest coraz ważniejsze. Na podstawie tych danych polityka TikToka uwzględnia media kontrolowane przez państwo, które definiuje jako podmiot, w którym istnieją dowody na wyraźną kontrolę redakcyjną i podejmowanie decyzji przez członków państwa.

TikTok zapewnia również możliwość odwołania się od decyzji, jeśli zdaniem podmiotów zostały one błędnie zakwalifikowane w procesie. Aby złożyć odwołanie, dane medium powinno przedstawić dodatkowe informacje potwierdzające jego suwerenność redakcyjną. Przy ocenie dostarczonych materiałów, TikTok będzie współpracował z niezależnymi ekspertami. 

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]

Podobne wpisy:

  • pexels-energepiccom-174938
    Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow