site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok ogłasza kolejną współpracę, tym razem z Vimeo i Canvą!
24.08.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok ogłasza kolejną współpracę, tym razem z Vimeo i Canvą!

hello-i-m-nik-ZmY7AG1l0Eo-unsplash

TikTok to zdecydowanie aplikacja, która przyciąga miesięcznie miliony osób. Obecnie nie jest to już miejsce jedynie dla młodych osób, ale głównie kopalnia inspiracji, wiedzy, a także idealna platforma dla marek, które chcą dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Właśnie dlatego, TikTok podjął kolejną współpracę mającą na celu udoskonalenie tworzenia i publikowania reklam, która ma być szczególnie przydatna dla małych firm. 

Canva i Vimeo we współpracy z TikTokiem

Nawiązanie partnerstwa z Canvą i Vimeo ma przede wszystkim usprawnić sporządzanie i zamieszczanie reklam. Nowe opcje mają pomóc małym i średnim firmom oraz osobom z ograniczonym budżetem. W przypadku Vimeo, użytkownicy TikToka będą mogli tworzyć reklamy w narzędziu Vimeo Create, które zapewni więcej sposobów dostosowywania i konstruowania kreatywnych klipów w aplikacji. Vimeo Create zapewnia łatwe w użyciu procesy tworzenia wyróżniających się wideo, w tym nakładek graficznych i tekstowych, przejść oraz muzyki. Natomiast Canva udostępni TikTokowi bibliotekę ponad 50 szablonów, które pozwolą na przyspieszenie procesu tworzenia treści. Użytkownicy będa mogli sporządzać i publikować kreatywne materiały bezpośrednio w aplikacji. Serwis ma nadzieję na wzrost zaangażowania wśród twórców i użytkowników, którzy będą mogli włączać się w proces tworzenia atrakcyjnych i dopasowanych reklam. 

Zarówno Vimeo, jak i Canva zostaną oficjalnymi partnerami marketingowymi TikToka, dodając do swojej listy narzędzia pomocy, które mogą zapewnić konkretną wiedzę i spostrzeżenia dotyczące platformy, dając więcej sposobów na maksymalizację kreatywnych działań na platformie (źródło). 

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Hello I’m Nik/Unsplash

Canva TikTok Vimeo współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa zakładka audio na Instagramie – konkurencja dla TikToka?
YOPE i Superpharm ratują dzikie zwierzęta

Podobne wpisy:

  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads
  • ismail-elazizi-CNrHzafpZRQ-unsplash
    YouTube i TikTok ulepszają funkcję automatycznych napisów w filmach

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...