TikTok to zdecydowanie aplikacja, która przyciąga miesięcznie miliony osób. Obecnie nie jest to już miejsce jedynie dla młodych osób, ale głównie kopalnia inspiracji, wiedzy, a także idealna platforma dla marek, które chcą dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Właśnie dlatego, TikTok podjął kolejną współpracę mającą na celu udoskonalenie tworzenia i publikowania reklam, która ma być szczególnie przydatna dla małych firm.
Canva i Vimeo we współpracy z TikTokiem
Nawiązanie partnerstwa z Canvą i Vimeo ma przede wszystkim usprawnić sporządzanie i zamieszczanie reklam. Nowe opcje mają pomóc małym i średnim firmom oraz osobom z ograniczonym budżetem. W przypadku Vimeo, użytkownicy TikToka będą mogli tworzyć reklamy w narzędziu Vimeo Create, które zapewni więcej sposobów dostosowywania i konstruowania kreatywnych klipów w aplikacji. Vimeo Create zapewnia łatwe w użyciu procesy tworzenia wyróżniających się wideo, w tym nakładek graficznych i tekstowych, przejść oraz muzyki. Natomiast Canva udostępni TikTokowi bibliotekę ponad 50 szablonów, które pozwolą na przyspieszenie procesu tworzenia treści. Użytkownicy będa mogli sporządzać i publikować kreatywne materiały bezpośrednio w aplikacji. Serwis ma nadzieję na wzrost zaangażowania wśród twórców i użytkowników, którzy będą mogli włączać się w proces tworzenia atrakcyjnych i dopasowanych reklam.
Zarówno Vimeo, jak i Canva zostaną oficjalnymi partnerami marketingowymi TikToka, dodając do swojej listy narzędzia pomocy, które mogą zapewnić konkretną wiedzę i spostrzeżenia dotyczące platformy, dając więcej sposobów na maksymalizację kreatywnych działań na platformie (źródło).
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Hello I’m Nik/Unsplash
Komentarze: brak