site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce
14.06.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce

smartphone-ge5131588f_1280

Pod koniec maja TikTok ogłosił połączenie z WooCommerce, co ma znacznie ułatwić sprzedaż w firmach działających w e-commerce. Integracja tych platform otwiera nowe ścieżki zakupy i zwiększa szansę sprzedaży produktów czy usług. Dzięki tej współpracy możliwe będzie m.in. zsynchronizowanie katalogów sklepu oraz szybsze tworzenie reklam i kontrolowanie ich skuteczności. 

WooCommerce to rozwiązanie typu open source oparte na WordPress. To właśnie za jej pomocą obsługiwana jest prawie jedna trzecia witryn zakupowych online, które umożliwiają sprzedaż. Jak czytamy na blogu TikToka, 48% użytkowników, przynajmniej raz w roku kupiło produkt, który został przez nich odkryty właśnie na tej platformie. Ponad 50% osób korzystających z aplikacji, traktuje ją jako źródło inspiracji, a dla około 60% to miejsce, w którym można się wiele nauczyć i dowiedzieć o nowych produktach czy markach. Połączenie TikToka z WooCommerce może być zatem bardzo istotne, biorąc pod uwagę ciągle rozwijającą się branżę e-commerce. 

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: antonbe/Pixabay

TikTok WooCommerce współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCRASH Mondays № 61: Green marketing i marketing społeczny [Kraków]
Jak wysyłając list promować sklep internetowy? E-commerce to nie tylko paczki

Podobne wpisy:

  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads
  • ismail-elazizi-CNrHzafpZRQ-unsplash
    YouTube i TikTok ulepszają funkcję automatycznych napisów w filmach

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...