Pod koniec maja TikTok ogłosił połączenie z WooCommerce, co ma znacznie ułatwić sprzedaż w firmach działających w e-commerce. Integracja tych platform otwiera nowe ścieżki zakupy i zwiększa szansę sprzedaży produktów czy usług. Dzięki tej współpracy możliwe będzie m.in. zsynchronizowanie katalogów sklepu oraz szybsze tworzenie reklam i kontrolowanie ich skuteczności.
WooCommerce to rozwiązanie typu open source oparte na WordPress. To właśnie za jej pomocą obsługiwana jest prawie jedna trzecia witryn zakupowych online, które umożliwiają sprzedaż. Jak czytamy na blogu TikToka, 48% użytkowników, przynajmniej raz w roku kupiło produkt, który został przez nich odkryty właśnie na tej platformie. Ponad 50% osób korzystających z aplikacji, traktuje ją jako źródło inspiracji, a dla około 60% to miejsce, w którym można się wiele nauczyć i dowiedzieć o nowych produktach czy markach. Połączenie TikToka z WooCommerce może być zatem bardzo istotne, biorąc pod uwagę ciągle rozwijającą się branżę e-commerce.
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: antonbe/Pixabay
Komentarze: brak