site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok stawia na edukację online #LearnOnTikTok
9.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok stawia na edukację online #LearnOnTikTok

william-iven-gcsNOsPEXfs-unsplash

Aplikacja mobilna TikTok ogłosiła niedawno, że w ramach Funduszu Kreatywnego Uczenia się (Creative Learning Fund) przeznaczy 50 milionów dolarów na rzecz edukacji online. Ma to być część większego planu pomocy osobom, które przez panujący czas pandemii, utraciły możliwość swobodnego wykonywania zawodu, a co za tym idzie źródło dochodów. W sumie TikTok chce przekazać 250 milionów na te cele i na ten moment nawiązał współpracę z ponad 800 wydawnictwami mediowymi, instytucjami edukacyjnymi, ekspertami w przeróżnych dziedzinach czy osobami publicznymi.

Rosnąca popularność TikToka, szczególnie teraz, kiedy cały świat boryka się z konsekwencjami pojawienia się COVID-19, zainspirowała właścicieli aplikacji do wyjścia naprzeciw potrzebom ich użytkowników. Wiele osób jest obecnie odizolowanych od swoich miejsc pracy czy szkół, a medium społecznościowe z tak szerokimi zasięgami, może uczynić wiele dobrego. Aktualnie ilość wyświetleń wideo oznaczonych #LearnOnTikTok sięga 5,5 miliardów! Nie brakuje więc osób chętnych do tworzenia contentu, ale także do nauki. Aplikacja stawia na oryginalny, inspirujący, a przede wszystkim rzetelny sposób pozyskiwania i dystrybuowania informacji.

Obszary, w jakich można poszukiwać wiedzy, dotyczą podmorskiego życia, praktyk mindfulness, astrofizyki, dbania o formę fizyczną, florystki, higieny jamy ustnej, poezji i wielu, wielu innych. Filmiki zamieszczają osoby, które specjalizują się w danej dziedzinie i chcą dzielić się swoimi pasjami z innymi. Wśród współpracowników TikToka znalazły się znane osoby jak Tyra Banks, która planuje uczyć wiary w siebie i dawać wskazówki dotyczące dążenia zwycięsko do postawionych celów (BFOGS- Big Fierce Outrageous Goals). Bill Nye i Neil deGrasse Tyson, którzy od wielu lat edukują w tematyce fizyki, astrofizyki, matematyki, czyli nauk ścisłych. Z małego ekranu przenoszą się na jeszcze mniejszy, gdzie będą kontynuować naukę przez zabawę. José Andrés podzieli się swoimi najlepszymi trikami i przepisami, a Lilly Singh będzie pokazywać jak wprowadzać nieco uśmiechu i pozytywnego nastroju w ten ponury dla świata czas.

Głównym zamiarem akcji #LearnOnTikTok jest pogłębianie więzi wśród społeczności TikToka, edukowanie w przyjemny, zweryfikowany i łatwo dostępny sposób, oraz rozwijanie jakości i możliwości dzielenia się wartościowym contentem. Te działania mogą okazać się skuteczną i przyszłościową metodą kształcenia młodych pokoleń.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: William Iven/Unsplash

edukacja online TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR
Ciasteczkowa (r)ewolucja – globalna współpraca na rzecz nowych standardów

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow